den-lykkeligste skriver:
Hey Girls
BARNETS SØVN! lader i jeres små nyfødte sove ud til han eller hun selv melder sin sult, eller har i bestemte rutiner hvor de blir vækket? jeg fik afvide at jeg ikke måtte lade mit barn sove som det ville men sætte tid på og vække det til hver. 3 time eller 4! men jeg bryder mig ikke om at forstyrre hende når hun sover så godt. Synes det rigtig synd at vække hende. Men hvordan gør i mødre ? for min datter tager det på hun skal og udvikler sig som hun skal! hun er idag 14 dage og 3 dage gammel.
del 2. BARNETS SØVN! jég undre mig over hun ikke vil sove om natten? så snart jeg hopper i seng vågner hun op og ikke vil sove. modsatte om dagen - vækker jeg hende hver 4 time og så er hun ellers bare nem at putte. Om natten fungere det bare ikke, og jeg får først søvn når natten næsten er omme... nogle bud / råd til hvad jeg kan gøre ? jeg får sovet om dagen men undre mig over hun ikke vil falde til ro om natten og kun vil tie eller sove når hun kommer i armene på mig ! andre med dette problem??????????
Hey you 
Vi lod Isabella sove indtil hun selv meldte sig - nogle gange blev vi dog nødt til at vække hende
Jeg har, eller rettere havde et barn med et stort sovehjerte om dagen. Isabella vejede ved fødslen 4005 g, så SP gav os gønt lys til at lade hende sove igennem natten idet hun tog fint på 
Nu er hun 9 mrd. og sover som vinden blæser i løbet af dagen, men hun sover stadig igennem om natten 
Hvor meget sover din datter i løbet af dagen?
Anmeld