Olie til babymaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Nadia Maya

Hej Ikke fordi jeg tror det virker, men jeg har brugt mandelolie (fra Matas) og en creme der hedder SAVE.. Jeg har ikke fået et eneste strækmærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Witt

Eddy skriver:

Hej piger

Nu har jeg hørt nogle stykker sige at noget olie skulle være godt til maven, så man undgår strækmærker. Ved I hvad det olie evt hedder?

Har heldigvis ikke fået strækmærker, og tror heller ikke at olien kan holde strækmærkerne helt væk, men man skulle ovenikøbet få en blød mave

Har prøvet den cream fra matas, mor og barn (mavecream) . Syntes ikke at det hjalp mod kløen, nu har jeg ikke fået nogle strækmærker endnu . Men er begyndt at bruge mandelolje (tip fra siden her, da jeg spurgte i en debat), men det virker i hvert fald mod kløen og som sagt, har stadig ingen strækmærker fået.. (endnu måske) :p ..

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

Ikke for at briste din bobbel, men du kan ikke undgå strækmærker med olie, massage eller noget som helst, hvis det er meningen at de skal komme så gør de, men selvfølgelig er det altid rart at få gnubbet mave, så gør det da endelig for dit eget velbeghag, men regn ikke med at du slipper for strækmærker af den grund

Anmeld

7. august 2011

Eddy

Muhmi skriver:

Ikke for at briste din bobbel, men du kan ikke undgå strækmærker med olie, massage eller noget som helst, hvis det er meningen at de skal komme så gør de, men selvfølgelig er det altid rart at få gnubbet mave, så gør det da endelig for dit eget velbeghag, men regn ikke med at du slipper for strækmærker af den grund

Regner ikke med at jeg slipper for strækmærker ved at bruge olie og creme, bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.