Olie til babymaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Eddy

Hej piger

Nu har jeg hørt nogle stykker sige at noget olie skulle være godt til maven, så man undgår strækmærker. Ved I hvad det olie evt hedder?

Har heldigvis ikke fået strækmærker, og tror heller ikke at olien kan holde strækmærkerne helt væk, men man skulle ovenikøbet få en blød mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

NinaNymannMadsen

man kan i matas få olie og crem der hedder mor og barn mavecrem og mor og barn maveolie.

det bruger jeg og har ikk fået flere strækmærker end dem jeg havde sidst.
olien er bedst at anvende med fugtig hud altså lige efter bad og cremen kan bruges hele tiden.

det er heller ikk dyrt.kom af med 100 kr for dem begge to

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

svangerskabsolie fra wileda. som ka købes i matas og i helsekostbutikkerne

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Eddy skriver:

Hej piger

Nu har jeg hørt nogle stykker sige at noget olie skulle være godt til maven, så man undgår strækmærker. Ved I hvad det olie evt hedder?

Har heldigvis ikke fået strækmærker, og tror heller ikke at olien kan holde strækmærkerne helt væk, men man skulle ovenikøbet få en blød mave

Jeg bruger bare babyolie 

Anmeld

7. august 2011

Jolene

Eddy skriver:

Hej piger

Desværre kan man ikke forebygge strækmærker med div. olier og cremer. Det er hormonnelt bestemt, om man får dem eller ej. Men creme og olie kan være dejligt at bruge for at holde huden blød og smidig, så den ikke klør. Og så er det en dejlig kontakt at massere maven blidt

Jeg bruger selv Dr. Hauschka blackthorn oil til mavsen. Et pump er nok.

Anmeld

7. august 2011

VNB

Jeg brugte økologisk kokus olie fra den lokale grønthandler  det virkede fantastisk! Jeg fik slet ikke et eneste strækmærke, og så duftede jeg altid dejligt at kokus haha  kan varmt anbefale det. 

mener jeg gav 70 kr for et stort glas som holdte hele graviditeten 

Anmeld

7. august 2011

HeidiØ

Eddy skriver:

Hej piger

Hej putte

Jeg har bare brugt mandelolie (en jeg har lånt, men den er købt i matas).. dog har det ikke forhindret i strækmærker, men det er meget rart når maven klør. Du kan lige se min mave næste gang vi ses, så skal jeg saftsusemig vise dig det ikke hjælper mod mærkerne. Haha .. og også selvom min mor ingen fik, så fik jeg altså. Så den skrøne er også fis!

Anmeld

7. august 2011

Eddy

Takker

Tror heller ikke på at olie og creme kan holde strækmærkerne væk. Den hopper jeg ikke på. Hehe

Sys bare det er dejligt at maven er dejlig blød at røre ved. Bruger bare alm. lotion nu

Heidi: Hehe. Jeg får nok også nogen, det er ikke sikkert vi kan undgå det. Sys maven vokser rimelig hurtigt lige nu og nogle gange føler jeg den sprækker. hehe

Anmeld

7. august 2011

Mauser.

Jeg har bare købt normal baby olie, jeg bruger det efter bad osv, ved ikke om jeg tror det hjælper da strækmærker kan være hormonelt betænget men håber du undgår dem, selv er jeg snart i uge 31 og har ingen endnu. meeen de kan jo nå at komme. 

Anmeld

7. august 2011

cash83

Jeg brugte ikke en disse - og jeg fik ingen strækmærker.. Mener nu også at det er hormonelt som de andre skriver...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.