Cake pop kursus for baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Nej jeg vil tro det skal være vanilieessens sådan en lille flaske man kan købe i alle større fødevarer butikker .

okay, så køber jeg også den.. det bliver altså nogle halvdyre cake pops.. hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

roenlund

KaMa skriver:

Så håber jeg bare, at der bliver en ekstra gang, for det er allerførste gang og er lidt spændt på det.

Jeg tror det er sådan en enten eller ting... enten bliver man bidt af det ellers siger man aldrig aldrig mere...

Anmeld

6. august 2011

Vial

roenlund skriver:

Jeg tror det er sådan en enten eller ting... enten bliver man bidt af det ellers siger man aldrig aldrig mere...

Har du også prøvet at lave cake pops?

I så fald har du et rigtig godt råd. Synes, at jeg kan se på nettet, at man kan fæstne pindene i kagerne vha smeltet chokolade, så de hænger bedre fast - og så skal de ind i fryseren en halv time inden overtræk kommer på. Så sætter det sig pænere, da det størkner hurtigt.

Anmeld

6. august 2011

roenlund

KaMa skriver:

Har du også prøvet at lave cake pops?

I så fald har du et rigtig godt råd. Synes, at jeg kan se på nettet, at man kan fæstne pindene i kagerne vha smeltet chokolade, så de hænger bedre fast - og så skal de ind i fryseren en halv time inden overtræk kommer på. Så sætter det sig pænere, da det størkner hurtigt.

jeg har prøvet det en gang og det var nemt nok at få pindene til at sidde fast, men jeg kunne ikke få overtrækket til at fungere ordenligt...

Anmeld

6. august 2011

Vial

roenlund skriver:

jeg har prøvet det en gang og det var nemt nok at få pindene til at sidde fast, men jeg kunne ikke få overtrækket til at fungere ordenligt...

Okay, havde du haft dem i fryseren inden overtræk?

Anmeld

6. august 2011

Vial

Sorry Lisbeth - trasher jo fuldstændig din tråd..

Anmeld

6. august 2011

Lullaby

Yes, I am game

Anmeld

6. august 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Sorry Lisbeth - trasher jo fuldstændig din tråd..

ha ha ha når nu det er dig så er det i orden

Anmeld

7. august 2011

roenlund

KaMa skriver:

Okay, havde du haft dem i fryseren inden overtræk?

jeg havde bare haft dem i køleskab...

Anmeld

7. august 2011

Vial

Okay, så prøver jeg fryser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.