Cake pop kursus for baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Ej, nu bliver jeg i tvivl.. ih!

Når der står, at man skal bruge 9 dl flormelis - er det så mere end en pakke?

jeg plejer og bruge

700 g flormelis til 250 g palmin og 250 g smør og så vanilieessens og citron

Der er 500 g i en pakke så det er i hvertfald mere end 1 pakke forstiller mig også at 9 dl næsten er 2 pakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Hov og smør skal ikke være usaltet bare alm smør

Anmeld

6. august 2011

roenlund

KaMa skriver:

Smager det bedre end, hvis man kun bruger smør?

Jeg synes det er bedre... ligesom mere lufttigt og mindre fedt agtigt...

Anmeld

6. august 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

jeg plejer og bruge

700 g flormelis til 250 g palmin og 250 g smør og så vanilieessens og citron

Der er 500 g i en pakke så det er i hvertfald mere end 1 pakke forstiller mig også at 9 dl næsten er 2 pakker

Tror bare, at jeg bruger din opskrift så.. Har dog købt to pakker usaltet smør, men så ryger den anden i fryseren til en anden gang.. ih, så spændende med det her kageprojekt.

Anmeld

6. august 2011

KaMa skriver:

Tror bare, at jeg bruger din opskrift så.. Har dog købt to pakker usaltet smør, men så ryger den anden i fryseren til en anden gang.. ih, så spændende med det her kageprojekt.

Ellers laver du bare dobbelt portion og fryser resten ned så er det helt klar til næste gang.

Husk og tage smør og palmin ud om morgenen hvis du skal lave det om aftenen. Tingene skal være meget bløde inden du pisker det. Sådan så palminen næsten selv kan gå ud af pakken og op i skålen:-)

Anmeld

6. august 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Ellers laver du bare dobbelt portion og fryser resten ned så er det helt klar til næste gang.

Husk og tage smør og palmin ud om morgenen hvis du skal lave det om aftenen. Tingene skal være meget bløde inden du pisker det. Sådan så palminen næsten selv kan gå ud af pakken og op i skålen:-)

Okay, det husker jeg.

Så køber jeg lige en ekstra pakke flormelis og så det der palmin. Har nemlig to pakker flormelis.

Har også en hel citron, det må være nok. Bruger vaniliesukker, går det ikke mon?

Anmeld

6. august 2011

Vial

roenlund skriver:

Jeg synes det er bedre... ligesom mere lufttigt og mindre fedt agtigt...

Laver den så..

Anmeld

6. august 2011

roenlund

KaMa skriver:

Laver den så..

Laver ofte en stor potion for næste gang kan man så bare tagedet ud af fryseren og spare en masse tid...

Anmeld

6. august 2011

KaMa skriver:

Okay, det husker jeg.

Så køber jeg lige en ekstra pakke flormelis og så det der palmin. Har nemlig to pakker flormelis.

Har også en hel citron, det må være nok. Bruger vaniliesukker, går det ikke mon?

Nej jeg vil tro det skal være vanilieessens sådan en lille flaske man kan købe i alle større fødevarer butikker .

Anmeld

6. august 2011

Vial

roenlund skriver:

Laver ofte en stor potion for næste gang kan man så bare tagedet ud af fryseren og spare en masse tid...

Så håber jeg bare, at der bliver en ekstra gang, for det er allerførste gang og er lidt spændt på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.