Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 36 uger henne og har hele dagen været svimmel og har fået vand i benene..
Nogen grund til bekymring tror i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er 36 uger henne og har hele dagen været svimmel og har fået vand i benene.. Nogen grund til bekymring tror i ?
Hmm har hørt at det skulle være tegn på et eller andet men kan sq ikke lige huske hvad Men jeg er ikke sikker, for har aldrig selv haft vand i benene. Du kan ringe til din læge eller fg hvis du er bekymret
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hmm har hørt at det skulle være tegn på et eller andet men kan sq ikke lige huske hvad Men jeg er ikke sikker, for har aldrig selv haft vand i benene. Du kan ringe til din læge eller fg hvis du er bekymret
Ser lige tiden lidt an, tak for dit hurtige svar
Det er vel ikke svangerskabsforgiftning? Ikke for at gøre dig nervøs. Håber bare ikke det er noget alvorligt.
maryjane skriver: Det er vel ikke svangerskabsforgiftning? Ikke for at gøre dig nervøs. Håber bare ikke det er noget alvorligt.
Jeg ved det ikke, min mor blev også lidt nervøs.. Må prøve at ringe hvis det bliver værre
Anonym skriver: Jeg ved det ikke, min mor blev også lidt nervøs.. Må prøve at ringe hvis det bliver værre
- god bedring i hvert fald.
maryjane skriver: - god bedring i hvert fald.
Tusind tak
Aagaard skriver: Begge er tegn på svangerskabsforgiftning. Det, samt for højet blodtryk. Jeg syntes at du skal prøve at ringe til vagtlægen. Bare for det tilfælde at det faktisk er det. Jeg syntes at du skal få det tjekket!Knus Line
Begge er tegn på svangerskabsforgiftning. Det, samt for højet blodtryk. Jeg syntes at du skal prøve at ringe til vagtlægen. Bare for det tilfælde at det faktisk er det. Jeg syntes at du skal få det tjekket!Knus Line
Du skal ringe til føde gangen når du er å langt henne de vil tage dig mere alvorligt for det er det.
Du skal ind og se om der er æggehvide i din urin og om dit blodtryk er for højt.
Det her er ikke noget du skal tage let på for det kan gå hen og blive meget alvorlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128