Bell-kjole til voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. august 2011

MorEllen

millesofie skriver:

de mål du har skrevet er når du ikke "hiver" ud i den ikk

tænkte bare på om hvor meget større den kunne blive

og så lige en opper herfra

Hehe, de mål jeg har skrevet er ikke når jeg "hiver" i den nej Jeg kan godt gå ind og "hive" lidt i den og ta mål igen hvis du vil den er ret elastisk i overdelen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MaybeBaby

Morellen skriver:

Jeg har en smukk Bell-kjole til salgs. Den blev købt til en polterabend, men vi kom aldrig til at bruge den. Så den er altså ubrugt Perfekt til karneval, fastelavn og polteraben. Kan også godt bruges hvis du bare vil føle dig som en prinsesse der hjemme
Fra Fætter BR.
Str: one size -min vurdering er M/L. Kan godt komme med mål hvis ønskelig.
Nypris 400,-
Sælges for 200,- pp

Se her for billeder og mere info Prisen står godt nok til 300,- i annoncen, men for jer baby.dk'ere siger vi 200,- Special price for you my frind

Jeg vil OGSÅ være prinsesse!!! Men er tyk på den fede måde pt. så det ville være synd!

Anmeld

12. august 2011

MorEllen

MaybeBaby skriver:

Jeg vil OGSÅ være prinsesse!!! Men er tyk på den fede måde pt. så det ville være synd!

Hehe, det kan nok være du skal se efter et alternativ prinsesseantræk så Er du heldig (og jeg uheldig) så er den stadig til salg når du ikke længer er tyk på den fede måde

Anmeld

12. august 2011

MaybeBaby

Morellen skriver:

Hehe, det kan nok være du skal se efter et alternativ prinsesseantræk så Er du heldig (og jeg uheldig) så er den stadig til salg når du ikke længer er tyk på den fede måde

Se dét kunne være!

Anmeld

12. august 2011

millesofie

Morellen skriver:

Hehe, de mål jeg har skrevet er ikke når jeg "hiver" i den nej Jeg kan godt gå ind og "hive" lidt i den og ta mål igen hvis du vil den er ret elastisk i overdelen..

ja det må du gerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.