Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en smukk Bell-kjole til salgs. Den blev købt til en polterabend, men vi kom aldrig til at bruge den. Så den er altså ubrugt Perfekt til karneval, fastelavn og polteraben. Kan også godt bruges hvis du bare vil føle dig som en prinsesse der hjemmeFra Fætter BR.Str: one size -min vurdering er M/L. Kan godt komme med mål hvis ønskelig. Nypris 400,-Sælges for 200,- pp
Se her for billeder og mere info Prisen står godt nok til 300,- i annoncen, men for jer baby.dk'ere siger vi 200,- Special price for you my frind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er et enkelt billede af kjolen med tilbehør!
når du siger M/L er det så en 40 ca jeg er så dårlig til str
eller 42
vil du måle den rundt i livet og om brystet
millesofie skriver: når du siger M/L er det så en 40 ca jeg er så dårlig til str eller 42 vil du måle den rundt i livet og om brystet
Jep Den er 100cm i omkrets om brystet og 84 cm om livet. Det er nok en str 40... Den er ret elastisk i overdelen og hvad lengden angår, så når den mig til nederse del af leggen.. men jeg er 180 cm høj, så på en lidt kortere pige er den nok perfekt
Morellen skriver: Jep Den er 100cm i omkrets om brystet og 84 cm om livet. Det er nok en str 40... Den er ret elastisk i overdelen og hvad lengden angår, så når den mig til nederse del af leggen.. men jeg er 180 cm høj, så på en lidt kortere pige er den nok perfekt
øøøøøøvvvvvvvvv
millesofie skriver: øøøøøøvvvvvvvvv
Det var visst ikke lige din strørelse kan jeg forstå? Den er jo som sagt one size, så mon ikke den kan passe de fleste -bare mere eller mindre godt
Morellen skriver: Det var visst ikke lige din strørelse kan jeg forstå? Den er jo som sagt one size, så mon ikke den kan passe de fleste -bare mere eller mindre godt
jo måske men jeg bruger 44 så en 42 ville havde været ok, så skulle jeg kun tabe en str men 2 str er måske urealistisk at satse på lige nu har nemlig liget kæmpet mig en str ned og det er ikke nemt
millesofie skriver: jo måske men jeg bruger 44 så en 42 ville havde været ok, så skulle jeg kun tabe en str men 2 str er måske urealistisk at satse på lige nu har nemlig liget kæmpet mig en str ned og det er ikke nemt
Ok, på den måde
OP!
de mål du har skrevet er når du ikke "hiver" ud i den ikk
tænkte bare på om hvor meget større den kunne blive
og så lige en opper herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128