Jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Laura.

Hvor er hun fin. Tillykke med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Mathilde

Stort tillykke med den fine lille pige skønne billeder.

Og sikke en super fødsel

Anmeld

7. august 2011

Morbille

stor tillykke med prinsessen, hun er rigtigt smuk.

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Så kom vores elskede lille datter til verden....

Torsdag D 4 August kl 16.03. Vægt: 3560 Gram Længde: 51 Cm

Jeg blev sat i gang Onsdag morgen Kl. 08.00 med stikpille. Den gav lidt små veer, men ikke meget så fik lagt en stikpille mere Kl 15.00 Onsdag eftermiddag og det satte gang i mine veer.... Torsdag morgen kl 10.00 var jeg klar til de kunne tage vandet på mig, og mine veer blev efter ca en time noget mere kraftige, men gjorde ikke nok så kl 13.00 fik jeg lagt et veedrop, og det satte skub i tingene.... Kl 15.40 er jeg 5 cm åben, og jeg kan husker jeg tænker ÅHHHH FUCK så er der længe igen.... Kl 16.02 fik jeg presseveer og kl 16.03 efter EN pressevee er den dejligste lillepige født..... Hun er det skønneste man overhovedet kan tænke sig, og noget så nem... Efter 4 timer på sygehuset kørte vi hjem. Hun fik hendes sidste måltid kl 02.00 ca også gav hun først lyd fra sig igen kl 09.15 næste morgen, så det var noget moren kunne lide, at få lov at få sovet ud oven på fødslen....

Hendes to brødre elsker hende helt utrolig højt. Og selvom man kun kun er 1 år gammel (Mathias) Kan man sagtens give udtryk for man er en stolt storbror.....

Også skal i da lige have lidt billeder af vidunderet!!

Du får lige et kæmpe stort tillykke med Jeres lille lækre datter 

Hun er da bare alt for cute Louise. Nu kan jeg jo sleeeet ikke vente til det bliver min egen tur 

Og sikke nogle skønne billeder. Årh 

Anmeld

7. august 2011

Kruse90

Hvor er hun fin. Stort tillykke med hende

Anmeld

7. august 2011

Sofia

TILLYKKE! Hun er så fin. Det andet sidste billede er yndlings.

Anmeld

7. august 2011

Baby2010/2013

STORT tillykke med jeres smukke prinsesse

Anmeld

7. august 2011

Sara_S

Hvor er hun skøn!!!

Stort tillykke!!

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Århh, hvor er hun bare yndig

Og sikke en fin lille størrelse i forhold til hendes storebrødre

STORT tillykke med den lille pige

Anmeld

7. august 2011

Tropez

Fru Nielsen skriver:

Så kom vores elskede lille datter til verden....

Torsdag D 4 August kl 16.03. Vægt: 3560 Gram Længde: 51 Cm

Jeg blev sat i gang Onsdag morgen Kl. 08.00 med stikpille. Den gav lidt små veer, men ikke meget så fik lagt en stikpille mere Kl 15.00 Onsdag eftermiddag og det satte gang i mine veer.... Torsdag morgen kl 10.00 var jeg klar til de kunne tage vandet på mig, og mine veer blev efter ca en time noget mere kraftige, men gjorde ikke nok så kl 13.00 fik jeg lagt et veedrop, og det satte skub i tingene.... Kl 15.40 er jeg 5 cm åben, og jeg kan husker jeg tænker ÅHHHH FUCK så er der længe igen.... Kl 16.02 fik jeg presseveer og kl 16.03 efter EN pressevee er den dejligste lillepige født..... Hun er det skønneste man overhovedet kan tænke sig, og noget så nem... Efter 4 timer på sygehuset kørte vi hjem. Hun fik hendes sidste måltid kl 02.00 ca også gav hun først lyd fra sig igen kl 09.15 næste morgen, så det var noget moren kunne lide, at få lov at få sovet ud oven på fødslen....

Hendes to brødre elsker hende helt utrolig højt. Og selvom man kun kun er 1 år gammel (Mathias) Kan man sagtens give udtryk for man er en stolt storbror.....

Også skal i da lige have lidt billeder af vidunderet!!

Stort tillykke med den fine prinsesse kan se vi fødte samme dag og begge piger kom i en presseve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.