Så kom vores elskede lille datter til verden....
Torsdag D 4 August kl 16.03. Vægt: 3560 Gram Længde: 51 Cm 
Jeg blev sat i gang Onsdag morgen Kl. 08.00 med stikpille. Den gav lidt små veer, men ikke meget så fik lagt en stikpille mere Kl 15.00 Onsdag eftermiddag og det satte gang i mine veer.... Torsdag morgen kl 10.00 var jeg klar til de kunne tage vandet på mig, og mine veer blev efter ca en time noget mere kraftige, men gjorde ikke nok så kl 13.00 fik jeg lagt et veedrop, og det satte skub i tingene.... Kl 15.40 er jeg 5 cm åben, og jeg kan husker jeg tænker ÅHHHH FUCK så er der længe igen.... Kl 16.02 fik jeg presseveer og kl 16.03 efter EN pressevee er den dejligste lillepige født.....
Hun er det skønneste man overhovedet kan tænke sig, og noget så nem... Efter 4 timer på sygehuset kørte vi hjem. Hun fik hendes sidste måltid kl 02.00 ca også gav hun først lyd fra sig igen kl 09.15 næste morgen, så det var noget moren kunne lide, at få lov at få sovet ud oven på fødslen....
Hendes to brødre elsker hende helt utrolig højt. Og selvom man kun kun er 1 år gammel (Mathias) Kan man sagtens give udtryk for man er en stolt storbror.....
Også skal i da lige have lidt billeder af vidunderet!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld