Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Jeg ved fra min mor at hun aldrig fik en positiv test. Så min storebror blev først opdaget da hun var 7 måneder henne. Nogen (ekstremt få) producere slet ikke nok af det der hormon til at det kan gi´udslag. Andre producerer det bare så langsomt at der går længe før det viser sig
Jeg ved fra min mor at hun aldrig fik en positiv test. Så min storebror blev først opdaget da hun var 7 måneder henne.
Nogen (ekstremt få) producere slet ikke nok af det der hormon til at det kan gi´udslag. Andre producerer det bare så langsomt at der går længe før det viser sig
Det ville være en del nemmere, hvis man viste at man var en af dem Det smarteste er nok at gå en tur til lægen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kath. skriver: Det ville være en del nemmere, hvis man viste at man var en af dem Det smarteste er nok at gå en tur til lægen.
Ja det skulle man tro... Men lægens var osse negativ, og galningen nægtede at undersøge hende
Noneother skriver: Ja det skulle man tro... Men lægens var osse negativ, og galningen nægtede at undersøge hende
Hold da op! Det var da helt uhyggeligt.
Også lidt skræmmende så at finde ud af det 7 måneder henne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128