Falsk negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.701 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Kath.

Hej damer

Ville lige høre, om der er nogle af jer, som har haft en falsk negativ graviditetstest?

Jeg har haft symptomer på graviditet, har testet to gange, men begge har været negative.

Har hørt, at ikke alle kan testes positiv på en hjemmetest?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

jette1983

Kath. skriver:

Hej damer

Ville lige høre, om der er nogle af jer, som har haft en falsk negativ graviditetstest?

Jeg har haft symptomer på graviditet, har testet to gange, men begge har været negative.

Har hørt, at ikke alle kan testes positiv på en hjemmetest?

Håber i kan hjælpe

jeg har aldrig hørt om falsk negativ men derimod falsk positiv.

Hvilke symptomer har du? Ens krop kan jo godt få symptomerne hvis man virkelig ønsker at være gravid uden man er det, hvis du forstår?

Anmeld

6. august 2011

mizzblondie

Jeg blev gravid midt i januar men både testen i januar og febuar var negative og først fik en positiv test i slutningen af marts. Så vil selv sige det godt ka lade sig gøre var næsten 9 uger henne før jeg viste jeg var gravid.

Anmeld

6. august 2011

SjeBets

jeg testede negativt på begge mine unger, det var først i 5. uge jeg kunne teste positiv.  Så jeg tog til fest i god tro, at der var ikke noget i maven, var gået over og det hele, men jow jow ugen efter var jeg sørme 5 uger henne .  

Så jeg har gjort det to gange.

Anmeld

7. august 2011

Kath.

jette1983 skriver:

jeg har aldrig hørt om falsk negativ men derimod falsk positiv.

Hvilke symptomer har du? Ens krop kan jo godt få symptomerne hvis man virkelig ønsker at være gravid uden man er det, hvis du forstår?

Ja det er nemlig også det jeg lidt tænker - om det bare er det.

Jeg har haft meget kvalme på det sidste og en stikken i underlivet. Desuden er mine bryster utrolig ømme, sådan i siden ind mod armhulen. 

Anmeld

7. august 2011

Kath.

mizzblondie skriver:

Jeg blev gravid midt i januar men både testen i januar og febuar var negative og først fik en positiv test i slutningen af marts. Så vil selv sige det godt ka lade sig gøre var næsten 9 uger henne før jeg viste jeg var gravid.

Det var da godt nok lidt vildt - og skræmmende synes jeg!

Anmeld

7. august 2011

Muffinmus

jamen få procent kan ikke teste på deres forventede testdag...så hvis ikke du for nyligt er stoppet med p-piller eller ring ellerandet prævention, så kan du godt være gravid.Stop med disse midler giver nemlig ofte g-lignede symptomer i noget tid:-)

Men ja, ens hoved kan give dig rigtigt mange symptomer så det kan såmænd også være det der gør det:-)

Anmeld

7. august 2011

Noneother

Jeg ved fra min mor at hun aldrig fik en positiv test. Så min storebror blev først opdaget da hun var 7 måneder henne.

Nogen (ekstremt få) producere slet ikke nok af det der hormon til at det kan gi´udslag. Andre producerer det bare så langsomt at der går længe før det viser sig

Anmeld

7. august 2011

baby012

jeg testede negativ i uge 4, først i uge 5 var der en svag streg . 

Anmeld

7. august 2011

Kath.

MariaE skriver:

jamen få procent kan ikke teste på deres forventede testdag...så hvis ikke du for nyligt er stoppet med p-piller eller ring ellerandet prævention, så kan du godt være gravid.Stop med disse midler giver nemlig ofte g-lignede symptomer i noget tid:-)

Men ja, ens hoved kan give dig rigtigt mange symptomer så det kan såmænd også være det der gør det:-)

Det er jo nemlig lige det! Vildt frustrerende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.