Fik i strækmærker - og hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Kamelia

tre graviditeter og ingen strækmærker........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Kofoed.

Jeg havde dem i forvejen og de blev med det samme større...

Anmeld

6. august 2011

Frøken J.

Frk.S skriver:

Nu sidder jeg her og fryder mig over, at jeg endnu ikke har fået strækmærker (37+4). Men jeg ved jo godt, at det ikke betyder at jeg slipper (HÅBER dog ).

Jeg synes jeg har hørt om en del der først får nogle i de sidste uger. Nogle der først har fået når de er gået over tid. Og ja sågar nogle der først fik det til fødslen.

Derfor har jeg lavet denne lille afstemning om hvornår man begyndte at få strækmærker. Og i må selvfølgelig gerne uddybe, hvis i har lyst.

Jeg fik nogen for et par uger siden, de allerførste. Der er ikke kommet flere siden, og de er ikke så slemme.. Altså de er først kommet her i 3. trimeste. Bare to små i hver side under navlen  

Anmeld

6. august 2011

MortilCilas

Jeg fik strækmærker på mine bryster, inden for de første 12 uget. Jeg fik mit første strækmærke på maven i andet trimester og fik de fleste fra den 4 december til den 14 januar, fordi jeg fik så meget væske at min krop ikke kunne følge med.

Anmeld

7. august 2011

Femøre

jeg tabte mig betydeligt inden mine graviditeter, så havde en del strækmærker inden. Under blev det dog ikke bedre -har strækmærker overalt! Et stort bælte omkring maven, helt op til navlen og ned til underlivet.. Fantastisk..

Anmeld

7. august 2011

2babygirls

Nu sidder jeg her og fryder mig over, at jeg endnu ikke har fået strækmærker (37+4). Men jeg ved jo godt, at det ikke betyder at jeg slipper (HÅBER dog ).

Jeg synes jeg har hørt om en del der først får nogle i de sidste uger. Nogle der først har fået når de er gået over tid. Og ja sågar nogle der først fik det til fødslen.

Derfor har jeg lavet denne lille afstemning om hvornår man begyndte at få strækmærker. Og i må selvfølgelig gerne uddybe, hvis i har lyst.

Har stemt blank da mine kom da jeg gik over tid, og de var små fine hvide streger

Anmeld

7. august 2011

K&S

Frk.S skriver:

Ingen strækmærker her

Anmeld

8. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ingen strækmærker fået under mine to graviditeter

Anmeld

8. august 2011

lucas<3

jeg fik lidt nogle uger inde jeg skulle føde, og da jeg havde født var de væk.. jeg brugte ingen form for crem under min graviditet med strækmærker..

Anmeld

8. august 2011

Hasselnødden

Har svaret, fik ikke et eneste strækmærke. Tror ikke det er arveligt som sådan, da min mor fik dem, men om det var ved 1. barn eller 5. det ved jeg så ikke. Underligt taget i betragtning af at jeg alligevel tog 31kg på. Så ville det da være mest naturligt at der kom nogen, i min bog anywho.. men nej.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.