Fik i strækmærker - og hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du strækmærker - og hvornår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.159 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Frk.S

Nu sidder jeg her og fryder mig over, at jeg endnu ikke har fået strækmærker (37+4). Men jeg ved jo godt, at det ikke betyder at jeg slipper (HÅBER dog ).

Jeg synes jeg har hørt om en del der først får nogle i de sidste uger. Nogle der først har fået når de er gået over tid. Og ja sågar nogle der først fik det til fødslen.

Derfor har jeg lavet denne lille afstemning om hvornår man begyndte at få strækmærker. Og i må selvfølgelig gerne uddybe, hvis i har lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Frk.S

Æv æv, mine sidste 3 valgmuligheder kom ikke med.

Det var:

Fik dem først da jeg gik over tid

Fik dem først til fødslen

Andet

Hvis du er deriblandt, så evt. stem blankt og uddyb i tekst.

ÆV - mit første forsøg på at lave en afstemning gik da mindre godt! 

Anmeld

6. august 2011

Carl-Emil's mor

Frk.S skriver:

Nu sidder jeg her og fryder mig over, at jeg endnu ikke har fået strækmærker (37+4). Men jeg ved jo godt, at det ikke betyder at jeg slipper (HÅBER dog ).

Jeg synes jeg har hørt om en del der først får nogle i de sidste uger. Nogle der først har fået når de er gået over tid. Og ja sågar nogle der først fik det til fødslen.

Derfor har jeg lavet denne lille afstemning om hvornår man begyndte at få strækmærker. Og i må selvfølgelig gerne uddybe, hvis i har lyst.

Yderst underligt fordi i forhold jeg kun har tabt mig i min graviditet har jeg i 1 trimester fået to røde prikker på den ene hofte og en prik på den anden hofte

Anmeld

6. august 2011

dukke

Frk.S skriver:

Æv æv, mine sidste 3 valgmuligheder kom ikke med.

Det var:

Fik dem først da jeg gik over tid

Fik dem først til fødslen

Andet

Hvis du er deriblandt, så evt. stem blankt og uddyb i tekst.

ÆV - mit første forsøg på at lave en afstemning gik da mindre godt! 

Jeg fik dem først da jeg var gået over termin og til fødslen men de er heldvis ved at være meget lyse og det er 9 mdr siden jeg fødte

Anmeld

6. august 2011

L.J.L

Ikke et eneste, men det er der heller ingen andre i min familie der har fået, så tror det må være arveligt

Anmeld

6. august 2011

Carl-Emil's mor

L.J.L skriver:

Ikke et eneste, men det er der heller ingen andre i min familie der har fået, så tror det må være arveligt

Tildels og tildels ikke

Hverken min mormor eller mor har haft nogen som helst og jeg har de 3 små prikker til trods for jeg har normalt bmi og jeg kun har tabt mig sidden jeg blev gravid

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

Tja, et par dage efter jeg testede positiv fik jeg en ordentlig bunke strækmærker SV for navlen  Tror det var hormoner i mit tilfælde, for jeg har kun tabt mig?

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

Uhhh.... Mine kom i uge 20 

Anmeld

6. august 2011

lhn89

Jeg havde stort set ikke fået nogle under hele graviditeten, men de sidste uger fik jeg rigtig mange! og fødte på terminsdatoen

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. august 2011

Taniakb

Frk.S skriver:

Jeg har ligesom dig været så glad for at jeg ikke har fået nogen strækmærker.. Indtil jeg rundede terminen, her den sidste uge har de væltet frem er 41 + 2 idag .. Så håb på du føder inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.