Sæddonorer spreder kræftvirus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Hasselnødden

Jeg læste den i nat og mente det kunne være vigtig info. herinde.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42363286:sæddonorer-spreder-kræftvirus.html?forside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

MorEllen

Ja... det har jo længe været kendt at mænds sæd kan indeholde HPV-vira, og at det kan fremkalle livmorhalskræft hos nogle kvinder. Det kan man jo vaksinere sig mod. I virkeligheden er det jo ikke kun sæddonorer der spreder kræftvirus, som TV2-nyhederne så dramatisk formulerer sig..!

Men interessant nok.. Man kan komme over lidt af hvert når man surfer rundt i de sene nattetimer

Anmeld

6. august 2011

Mutti2B

Så må det jo også være hver 6. mand der spreder HPV virusen, for jeg går da ikke ud fra at man oprenser sæden når man laver økobørn

Men ret øv ja, for jeg kæmper jo i forvejen mod virusen.

Anmeld

6. august 2011

mortilflere

Mutti2B skriver:

Så må det jo også være hver 6. mand der spreder HPV virusen, for jeg går da ikke ud fra at man oprenser sæden når man laver økobørn

Men ret øv ja, for jeg kæmper jo i forvejen mod virusen.

Lige noget helt andet jeg syntes økobørn er et underligt navn , for økologer sprøjter ik  LOL

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

mortilflere skriver:

Lige noget helt andet jeg syntes økobørn er et underligt navn , for økologer sprøjter ik  LOL

Er det ikke værre at kalde dem "almindelige/normale" børn, før det siger jo noget om regensglasbørnene

Anmeld

6. august 2011

modesty

Overskriften burde nok nærmere have heddet "mænd spreder kræftvirus". Det er jo, som andre også påpeger, totalt underordnet om det er en sæddonor eller ægtemanden derhjemme i dobbeltsengen.

Anmeld

6. august 2011

MorEllen

modesty skriver:

Overskriften burde nok nærmere have heddet "mænd spreder kræftvirus". Det er jo, som andre også påpeger, totalt underordnet om det er en sæddonor eller ægtemanden derhjemme i dobbeltsengen.

Lige præcis Men nyhederne skal jo tiltrække sig opmærksomhed, så de overdramatiserer jo det meste

Anmeld

6. august 2011

Peanut

mortilflere skriver:

for økologer sprøjter ik  LOL

Jo økologer sprøjter faktisk... Bare ikke så meget som konventionelle landmænd 

Sorry Offtopic 

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

Morellen skriver:

Ja... det har jo længe været kendt at mænds sæd kan indeholde HPV-vira, og at det kan fremkalle livmorhalskræft hos nogle kvinder. Det kan man jo vaksinere sig mod. I virkeligheden er det jo ikke kun sæddonorer der spreder kræftvirus, som TV2-nyhederne så dramatisk formulerer sig..!

Men interessant nok.. Man kan komme over lidt af hvert når man surfer rundt i de sene nattetimer

Ja, fandt godt artikler dateret tilbage til 2007 - men det skader aldrig med en lille opdatering. Hvem ved, hvad det kan bruges til  Og læste det på ttv på tv2, men det kunne lige så godt have været under surfingen

Anmeld

7. august 2011

mortilflere

Peanut skriver:

Jo økologer sprøjter faktisk... Bare ikke så meget som konventionelle landmænd 

Sorry Offtopic 

i dk må de ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.