Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget er de grønne converse brugt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hvor meget er de grønne converse brugt?
2 gange... han var på 14 dage vokset 2 størrelser
Malene84 skriver: 2 gange... han var på 14 dage vokset 2 størrelser
Ja hold da op Hvad skulle du have for den inkl porto?
annec skriver: Ja hold da op Hvad skulle du have for den inkl porto?
der er en der har reseveret dem - mangler pengene på kontoen. Hvis jeg ikke høre mere inden fredag, så skriver jeg til dig
Malene84 skriver: Hummel er udsolgt!!! Har ikke modtaget penge fra de blå converse - vender tilbage til dig, hvis hun har fortrudt
Hummel er udsolgt!!! Har ikke modtaget penge fra de blå converse - vender tilbage til dig, hvis hun har fortrudt
Tjek!
Hej,
Godt at have dig tilbage...
Billede 16 + 19 (begge par jeans på billede 19) er jeg interesseret i. Pris incl. porto?
*A* skriver: Hej, Godt at have dig tilbage... Billede 16 + 19 (begge par jeans på billede 19) er jeg interesseret i. Pris incl. porto?
Mange tak skriver PB til dig
Malene84 skriver: Mange tak skriver PB til dig
Kan se at der er to billeder der hedder 16
Det er bukserne jeg er interesseret i og ikke bodyen!
Hej Malene84,
Jeg har sendt dig en privat besked, men har ikke fået svar. Du lovede at sende tøjet senest torsdag d. 18. men jeg har ikke modtaget det endnu! Er det sendt eller? Pengene er overført til din konto for længst!
*A* skriver: Hej Malene84, Jeg har sendt dig en privat besked, men har ikke fået svar. Du lovede at sende tøjet senest torsdag d. 18. men jeg har ikke modtaget det endnu! Er det sendt eller? Pengene er overført til din konto for længst!
jep det er sendt i torsdags... har ikke set dit brev før nu!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128