Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Er det lange bukser? I så fald vil jeg gerne købe
Er det lange bukser? I så fald vil jeg gerne købe
de er allerede "solgt/reserveret"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: de er allerede "solgt/reserveret"
Maise86 skriver: Øv :-( Begge par?
Øv :-( Begge par?
Ja, de er åbenbart så populære som jeg regnede med skriver til dig som den første, hvis nogen hopper fra
Malene84 skriver: Ja, de er åbenbart så populære som jeg regnede med skriver til dig som den første, hvis nogen hopper fra
Malene84 skriver: Den hedder str. 1 år - jeg vil sige, at den svarer til en str. 80/86
Den hedder str. 1 år - jeg vil sige, at den svarer til en str. 80/86
Hey... Welcome back kan man da godt lige sige..
dejligt at se dig igen...
Malene84 skriver: Hey girls.. troede jeg havde slettet min profil herinde men øøhhmm... det havde jeg så ikke... hehe Nå... mange af jer har skrevet til mig, om jeg ikke snart har mere tøj til salg... det er lidt sløvt, men der er da lidt... enjoy Håber der er noget I kan bruge...
Hey girls..
troede jeg havde slettet min profil herinde men øøhhmm... det havde jeg så ikke... hehe
Nå... mange af jer har skrevet til mig, om jeg ikke snart har mere tøj til salg... det er lidt sløvt, men der er da lidt... enjoy Håber der er noget I kan bruge...
fået solgt skoene og senge tøjet ?
isabellamor skriver: Hey... Welcome back kan man da godt lige sige.. dejligt at se dig igen...
tuuuusind tak
OoLøjsoO skriver: fået solgt skoene og senge tøjet ?
Det er en bandana skoene er stadig til salg
Malene84 skriver: Det er en bandana skoene er stadig til salg
okey All Star med stjernen blå og grøn er jeg interesset i ville osse lige hører om flyver dragten er blevet snuppet , hvis ikke hvad str. og pris ?
- Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128