Sove sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

anja89

Mussen2 skriver:

Åh, sove igenne som 4 md. gammel det er sgu ikke dårligt. Min den første sov først igennem da hun var 9-10 mdr. Altså hun kunne godt undvære mad tidligere, men så var der alt mulig andet...

Jeg var også helt lettet over hun gjorde det så tidligt for min store sov heller ikke igennem før hun var 9-10 måneder og det er bare rigtig hårdt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mussen2

anja89 skriver:

Jeg var også helt lettet over hun gjorde det så tidligt for min store sov heller ikke igennem før hun var 9-10 måneder og det er bare rigtig hårdt :-)

Wuhu, der er håb så

Anmeld

5. august 2011

anja89

Mussen2 skriver:

Wuhu, der er håb så

Ja det er der helt sikkert

Anmeld

5. august 2011

Mussen2

anja89 skriver:

Ja det er der helt sikkert

Den er for lækker den der danse baby

Anmeld

5. august 2011

raca

- skriver:

det kan de blive.... Men når man VED de vågner eller ved de skal spise om natten og lign syntes jeg ikke der er grund til at flytte barnet...

Minee kan også sagtens vågne ind i mellem og kalde på os, det reagere de andre heller ikke på... Men var det hver nat gad jeg ikke... Er de syge sover de også gerne i soveværelset...

i princippet er vi eninge... mine er bare ikke så gode til og sove igennem... min datter på nu 3 har gjort det 5 gange.. så da hun var 2 havde vi behov for hun kom ud... dvs det var bedre hun kom ind i løbet af natten end hun fast sov ved os... det samme galt sønnen han sov også i egen seng og i eget værelse før han sov igennem...

men jojo 6 mdr er tideligt og upraktisk..

2 år er upraktisk men for os nødvendigt...

Anmeld

6. august 2011

anja89

Mussen2 skriver:

Den er for lækker den der danse baby

Ja ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.