HeidiØ skriver:
Tror måske det var mig der skulle ha været citeret der? 
.. altså jeg aner jo ikke om jeg har en nem fødsel eller ej, jeg siger bare jeg har en nem graviditet.
Og nej, bare fordi man har en nem fødsel er det filme da ikke sikkert man bare føler sig SUPER tryg og tænker 1 time efter: Jamen, nu tror jeg bare jeg tager hjem
.. det er jo vanvittigt når de tilbyder en to dage på et patienthotel. Ja, det gør de i Randers ihvertfald, så vidt jeg kan læse mig til. Men hvorfor ikke få amning igang osv når man har muligheden? Jeg gider da ikke bare sendes hjem når jeg har mulighed for starthjælp!
Det var også til Nynne, hun virkede lidt utilfreds, så prøvede at berolige hende lidt, men tror ikke det lykkes....
Detajle, det er indenfor 24 timer, så det er jo ikke så vidlt igen, mor og far kan tilbringe den første nat på sygehuset og smutte hjem når de lige finder overskudet, sådan ville jeg have gjort det, hvis ikke sygehuset havde lagt ud, at jeg ikke må tage hjem, før de siger go for it. Det er jo det samme som flergangs fødende, der antages det, at man tage hjem indenfor 24 timer.
Skal have fundet det blad igen, der ligger et eller andet sted... Der står noget med, at du for et nummer til en sundheds-/sygeplejeske som man så kan kontankte, hvis ammingen ikke går og så kan man komme ind til en "konsultation", hvis det ikke kan klares over telefonen. Og man er vist også åbent indlagt et stykke tid efter fødselen. Tag mig ikke ord ret, skal lige havde fundet bladet, så kan jeg lige skrive det helt rigtige.
Anmeld