28 dage til terminen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Jemion

Nej hvor er jeg ved at dø af spændning   Hader jeg ikke ved hvornår det sker!!! Føler mig slet ikke herre over noget som helst..

Idag har jeg pakket pusletasken og igang med at pakke min egen til dagene på barsels gangen

Andre der er igang med at vaske, pakke og forbedrede?

Har så mange sommerfugle i maven, er så spændt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Nej hvor er jeg ved at dø af spændning   Hader jeg ikke ved hvornår det sker!!! Føler mig slet ikke herre over noget som helst..

Idag har jeg pakket pusletasken og igang med at pakke min egen til dagene på barsels gangen

Fra 1 september skal alle fødseler være ambilete. Så hvis der ikke opstår problemer uden fødselen, bliver man sendt hjem inden for 24 timer, så du skal ikke pakke en alt for stor taske til dig selv smukke

Jeg skal godt nok bliver i nogle dage, hvis ikke en uge, grundet de frygter en psykisk reaktion fra mig.

Men ja, det nærmer sig altså med hastige skridt nu, ihh, det bliver altså så spændende, glæder mig til at se alle "vores" børn

Anmeld

6. august 2011

Jemion

Tak søde, men mener ikke Hillerød er berørt af den nye regl , Men fordi jeg har graviditets diabetes bliver jeg indlagt i 2 døgn på en forældrestue så min mand også kan være der

Håber dine dage efter fødslen kommer til at gå godt

Ja det er helt vildt om meget kort tid er det vores tur

Anmeld

6. august 2011

Nynne88

Kofoed. skriver:

Fra 1 september skal alle fødseler være ambilete. Så hvis der ikke opstår problemer uden fødselen, bliver man sendt hjem inden for 24 timer, så du skal ikke pakke en alt for stor taske til dig selv smukke

Jeg skal godt nok bliver i nogle dage, hvis ikke en uge, grundet de frygter en psykisk reaktion fra mig.

Men ja, det nærmer sig altså med hastige skridt nu, ihh, det bliver altså så spændende, glæder mig til at se alle "vores" børn

Hvor kan man læse om den nye regel? Er ikke sikker på, at det gælder i hovedstadsområdet? De har ihvertfald ikke fortalt noget om det, når vi har været til fødselsforberedelse på Rigshospitalet 

Anmeld

6. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Tak søde, men mener ikke Hillerød er berørt af den nye regl , Men fordi jeg har graviditets diabetes bliver jeg indlagt i 2 døgn på en forældrestue så min mand også kan være der

Håber dine dage efter fødslen kommer til at gå godt

Ja det er helt vildt om meget kort tid er det vores tur

Nårh, havde glemt du har det, jamen så skal du jo måske sættes igang lidt før "os" andre (nu tæller jeg ikke med ). Uhh. Eller hvordan er det over hos jer?

Det gør jeg også, men de vil have en psykisk vudering af mig.

Hmm, vi er jo rent faktisk de næste, augusterne er jo i gang.

Anmeld

6. august 2011

Nynne88

Jemion skriver:

Uhh jeg "trækker" den så længe jeg kan . Jeg er først nu begyndt at vaske alt. Men jeg er begyndt at skrive ned, hvad der skal pakkes . Tror først jeg pakker den om en uges tid 

Knus Nynne 35+6

Anmeld

6. august 2011

HeidiØ

iih jeg er også ved at dø af spændning og hver gang jeg ser en babydreng så blir jeg mega skruk!!  ..

Ang., amubulant fødsel - så slemt er det altså ikke endnu. I øvrigt har mange sygehuse patienthoteller.. sååeh! Bare ta det roligt. Selvom jeg er en af dem uden komplikationer i graviditeten og forventer en ganske alm. fødsel, så tager jeg altså et par dage på patienthotel med min kæreste..  Det er nok det værd ihvertfald.

28 dage, Helene - det er jo HELT VIIIIIILDT! .. jeg glæder mig til at flytte så jeg kan komme igang med at forberede til lillefisen!!!

Anmeld

6. august 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Hvor kan man læse om den nye regel? Er ikke sikker på, at det gælder i hovedstadsområdet? De har ihvertfald ikke fortalt noget om det, når vi har været til fødselsforberedelse på Rigshospitalet 

Okay, det er måske kun region syddanmark så. Det står i det sundheds blad der ligger overalt (altså hos læge, jordemoder, venteværelser osv) de gratis. Finder lige det senere og uploder et billed, havde bare forstået det som om det var i hele DK.

Jeg har heller ikke fået noget afvide hos jordemoder, det var bladet jeg læste det i og spurgte om det var rigtigt og ja, det var det.

Anmeld

6. august 2011

Nynne88

Kofoed. skriver:

Okay, det er måske kun region syddanmark så. Det står i det sundheds blad der ligger overalt (altså hos læge, jordemoder, venteværelser osv) de gratis. Finder lige det senere og uploder et billed, havde bare forstået det som om det var i hele DK.

Jeg har heller ikke fået noget afvide hos jordemoder, det var bladet jeg læste det i og spurgte om det var rigtigt og ja, det var det.

Hmm jeg må nok hellere lige spørge min jordemoder på mandag, når jeg skal derop igen . Det er jo helt vildt at de sparer barslen væk nu 

Anmeld

6. august 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Hmm jeg må nok hellere lige spørge min jordemoder på mandag, når jeg skal derop igen . Det er jo helt vildt at de sparer barslen væk nu 

Jeg synes det er fint, hvis du har en super nem fødsel, hvorfor skal du så ikke bare hjem i stedet for at ligge på sygehuset i 2 dag? Du kan stadig ydre ønske om, at blive, hvis du føler det er nødvendigt og de skriver, at så for man også lov til at blive, men det skal ikke længere være en selvfølge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.