Hej smølf.
Selvfølgelig må du spørge - det er næsten helt befriende efter også at have lidt af det i mange år at turde sige det åbent, fordi jeg ikke længere er flov over det, men helt opmærksom på, at jeg er tvangsspiser/overspiser, og det er udfra et meget selvdestruktivt perspektivt, for jeg gør det udelukkende for at straffe mig selv - overbevise mig selv om, at jeg ikke er noget værd, fordi sådan har jeg følt mig hele mit liv lige fra jeg var en lille pige. Da jeg boede hjemme var der bare ingen, incl. mig selv, der vidste om det, fordi der kunne jeg jo ikke bare spise og købe alt det jeg havde lyst til, og som barn/ung var jeg meget tynd, men fra den dag jeg flyttede hjemmefra, tog det helt overhånd og vægten steg stødt. Indtil jeg begyndte på klinikken på Frederiksberg var jeg bare ikke klar over, at der var tale om en spiseforstyrrelse, jeg troede bare, at jeg trøstespiste som mange andre mennesker, jo også gør, men sådan hænger det altså ikke sammen.
Du kan kigge på deres hjemmeside:
http://www.aidaclinic.dk/Og jeg vil sige, at de er vildt søde derinde, det synes jeg bestemt + at der bare er den hyggeligste atmosfære.
Jeg synes, du skal ringe til dem eller evt. skrive en mail, det gjorde jeg selv - man skal nemlig til en forsamtale først, så de vurderer, om man hører til der - men det vil jeg helt klart tro, at du gør, udfra det du beskriver.
Du må endelig gerne spørge mere, hvis det er :).
Kram fra Anja
Anmeld