Hej Tina
Jeg bliver skam ikke ked af det. Men jeg tror til gengaeld heller ikke det er det. For det meste spiser jeg jo det samme som dem naar vi da lige spiser sammen.
Pga vores livsstil her i Spanien sker det meget ofte at ungerne og jeg spiser hver for sig. Laura har siden hun var 7 mdr spist frokost med sin farmor og nu spiser hun det i skolen. Og aftensmad spiser hun sammen med Daniel. Altsaa, jeg er jo altid til stede, men spiser ikke samtidig. Tit naar hun spiser til aften er Khike endnu ikke kommet hjem, og jeg spiser saa sammen med ham senere, klokken ved 21.30 tiden. I weekenderne spiser vi selvfoelgelig sammen allesammen.
Og saa er jeg heller ikke saadan en fanatisk en. Nu med f.eks Weight Watchers, som er den kur jeg har brugt siden jeg fik boern, maa man jo spise store maengder mad (f.eks pasta og kartofler ad libitum) og det goer jeg gerne. Saa hun ser generelt mig spise meget og varieret.
En helt anden ting er ogsaa at hun slet ikke er saa slem. I mine oejne. Det er jo bare den dumme laege der farer op fordi hun har tabt 100 g. For tiden spiser hun rigtig godt. Hun skal noedes lidt, men saa ryger der ogsaa generelt en del indenbords.
Ja, for mig ville det jo vaere et luksusproblem at skulle paa fedekur. Men saa er mit problem vel ogsaa en luksusproblem for dig ;). Nej, man kan jo ikke "maale" problemer. Ens problem er jo et problem for en selv, paa trods af at der nok altid vil vaere nogen der har det vaerre.
Problemet med hypnotisoeren er at jeg vil goere det paa dansk, saa jeg skal lige have noget sammenhaengende tid i DK for at kunne goere det. Den jeg har fundet er en pakke med hypnotisoer (psykiske problemer) akunpunktur (fysiske problemer) og kost- og motionsvejledning.
Knus
Trine
Anmeld