Andre der er på kur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

Kloster

Jeg er lige startet på DDV kuren sammen med min mand. Vi startede i går og det går godt fremaf. Udover kuren vil jeg gerne til at løbe igen efter www.iform.dk 's begynderprogram, når jeg er færdig i praktik. Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2008

gda

Hej

Jeg er pt ikke på kur, da jeg er gravid. Men jeg har prøvet det, og jeg tabte mig 20 kg. De kom desværre tilbage igen, da jeg stoppede med at leve efter reglerne.
Så snart jeg har født starter jeg igen, da jeg pt har en bmi på 37

Anmeld

3. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ikke på kur som sådan, men jeg er begyndt at følge DDV's principper. Måden at tilberede maden på og deres "deserter". Jeg får ikke spist den mængde grønt, for jeg synes ikke jeg gider spise det grønt som fåes på denne årstid. Det er så kedeligt. Jeg vil også gerne tabe mig, men jeg har ikke energien til at følge DDV fuldt ud. Det kommer når jeg er parat. Jeg er lige begyndt på en ryge-stop-kampange, og fik afvide af min konsulent i sin tid, at man ikke må gabe over for meget af gangen ;) Men held og lykke med det. Jeg hepper på dig 8D Knus Jeanne

Anmeld

3. januar 2008

SaNiNa

Er på kur har taget 15kg på mens jeg har været syg. har tabt mig 9 kg på 2½ månede.

ved at træne mellem 1-3 gang om ugen cykler ud og handler går lange ture.
spiser rigtig mange grønsager (tit rå da det mætter mere) får kun mørk chokolade en gang om ugen drikker vand og tynd safte vand i stedet for sodavand.

det sværeste var lige at komme igang det er blevet en vane nu og nyder at få sved på panden.

hilsen sanne

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Jeg er altid paa kur. Lige bortset fra naar jeg ikke er det, og saa tager jeg alt det paa jeg har tabt i loebet af kuren. Jeg har desvarre ikke en gylden mellemvej.

Jeg har dog faaet lidt mere styr paa vaegten og vejer gennemsnitligt ca 8 kg mindre end for nogle aar siden. Og det er takket vaere Weight Watchers. Der har jeg vaeret glad for at komme og har laert en masse og har saaledes ogsaa tabt mig. Ja, det er nu ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg skal spise, saadan teoretisk. Jeg kan bare ligesom ikke styre ikke at spise alt det jeg ikke boer.

Nu overvejer jeg noget saa anderledes som en hypnotisoer. Ja, jeg er naesten helt flov ved at sige det, men jeg er sq villig til at proeve naesten alt. Og hvis det at jeg ikke kan styre mine spisevaner bunder i noget dybere, saa vil jeg da gerne vide det. Det er jo en evig kamp, som jeg ved jeg skal kaempe til den dag jeg ikke mere er til.

Hold op hvor er det dog svaert naar man bare godt kan lide at spise.

Knus
Trine

Anmeld

4. januar 2008

Doktor Doolittle

Kære Trine Det må være hårdt sådan altid at skulle prøve at begrænse sig mht. mad, hvis man bare har lyst til at spise :'( Jeg synes en hypnotisør er en rigtig god idé, det er da bare om at forsøge hvad som helst, tænk hvis det lige er dét, der hjælper :P Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at Laura måske har opfanget, at du altid er lidt på kur? Måske er det derfor, hun ikke altid kaster sig over maden? Undskyld, det er ikke for at gøre dig ked af det, det var bare en tanke. Knus Tina

Anmeld

4. januar 2008

Doktor Doolittle

Grotesk nok er jeg altid på fede-kur. Nogle vil synes det er et luksus-problem at kunne spise hvad som helst, men jeg skal som regel huske at spise mere, end jeg har lyst til, ellers taber jeg mig. Især når vi er ude og rejse kan det være et problem, hvis det er varmt og appetitten ikke er stor. Så kan jeg tabe 5 kg. på en uge og kæmpe ½ år efterfølgende for at tage dem på igen.
Knus Tina

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Hej Tina

Jeg bliver skam ikke ked af det. Men jeg tror til gengaeld heller ikke det er det. For det meste spiser jeg jo det samme som dem naar vi da lige spiser sammen.

Pga vores livsstil her i Spanien sker det meget ofte at ungerne og jeg spiser hver for sig. Laura har siden hun var 7 mdr spist frokost med sin farmor og nu spiser hun det i skolen. Og aftensmad spiser hun sammen med Daniel. Altsaa, jeg er jo altid til stede, men spiser ikke samtidig. Tit naar hun spiser til aften er Khike endnu ikke kommet hjem, og jeg spiser saa sammen med ham senere, klokken ved 21.30 tiden. I weekenderne spiser vi selvfoelgelig sammen allesammen.

Og saa er jeg heller ikke saadan en fanatisk en. Nu med f.eks Weight Watchers, som er den kur jeg har brugt siden jeg fik boern, maa man jo spise store maengder mad (f.eks pasta og kartofler ad libitum) og det goer jeg gerne. Saa hun ser generelt mig spise meget og varieret.

En helt anden ting er ogsaa at hun slet ikke er saa slem. I mine oejne. Det er jo bare den dumme laege der farer op fordi hun har tabt 100 g. For tiden spiser hun rigtig godt. Hun skal noedes lidt, men saa ryger der ogsaa generelt en del indenbords.

Ja, for mig ville det jo vaere et luksusproblem at skulle paa fedekur. Men saa er mit problem vel ogsaa en luksusproblem for dig ;). Nej, man kan jo ikke "maale" problemer. Ens problem er jo et problem for en selv, paa trods af at der nok altid vil vaere nogen der har det vaerre.

Problemet med hypnotisoeren er at jeg vil goere det paa dansk, saa jeg skal lige have noget sammenhaengende tid i DK for at kunne goere det. Den jeg har fundet er en pakke med hypnotisoer (psykiske problemer) akunpunktur (fysiske problemer) og kost- og motionsvejledning.

Knus
Trine

Anmeld

4. januar 2008

Løvepigen

Jeg prøver stadig at komme af med min graviditets kg som jeg vel snart ikke kan tillade mig at kalde dem længere 1½ efter ?? jeg mangler stadig 8 kg til at komme ned på før vægt, og ville gerne tabe yderligere 5

Trine : hvad er det for noget du har fundet med hypno og aku ? er det noget på nettet et sted ? jeg er villig til at prøve hvad som helst, for jeg har en rygrad som en regnorm, jeg skal altid trøste spise, når jeg er træt om aftenen skal jeg lige have noget lækkert, når jeg er alene på kontoret så skal jeg også lige have noget lækkert osv osv... der er altid en grund til at jeg lige skal have noget lækker *suk* :$

Knus Julie

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Hej Julie

Jeps, det er paa nettet. Det er noget der hedder http://www.slanke-klinikken.dk/index.html. Sig lige til hvis du proever det. Saa skal jeg hoere alt om det.

Og hold da op hvor jeg kender det med at finde gode grunde til lige at spise ditten og lige nippe til datten.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.