Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Heysa alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening til at have en trekant med jeres mand og en anden kvinde. Har prøvet en gang hvor det absolut ingen succes var, men kunne godt tænke mig at prøve det igen hehe... P.S: Beklager at jeg ikke kan tillade at I svare anonymt, det ville jeg ellers gerne hvis jeg kunne Sorry...
Heysa alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening til at have en trekant med jeres mand og en anden kvinde. Har prøvet en gang hvor det absolut ingen succes var, men kunne godt tænke mig at prøve det igen hehe...
P.S: Beklager at jeg ikke kan tillade at I svare anonymt, det ville jeg ellers gerne hvis jeg kunne Sorry...
Min kæreste og jeg sad en aften med et vennepar og de to mænd, var noget så kæphøje ihh oh årh det kunne da være pisse frækt med to tøser osv osv. senere på aften aftalte min veninde og jeg så at se hvad se ville sige til en 4kant. den var de sku ikke helt med på, har aldrig set noget komme så hurtig ud af en seng.. og har aldrig grin så meget i hele mit liv. siden den dag har det været no go ! Altså det var ikke noget jeg ville gøre noget seriøst i, tænk nu hvis han fandt den anden bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil lige pointere at en trekant altså IKKE handler om at se HAM med en anden kvinde En trekant er en ligeværdig seksuel akt, hvor alle parter jo skal have del af kagen, ellers er det sku en dårlig deal Det handler IKKE om at give væk, men dele fede oplevelser man ikke kan få med hianden kun
Det kunne jo også være dig og din kæreste og en MAND mere???... HVis man er til det?
NEJ TAK!!! Altså jeg har altid haft lyst til at være sammen med en pige.. Tror jeg er lidt små skabs biseksuel.. Men jeg er for jaloux til at jeg kunne se min kæreste med en anden pige.. Han skulle ikke skænke hende en tanke.. NEJ NEJ NEJ!! Så ville jeg hellere selv være sammen med en pige alene.. Så det sker aldrig.. Det er noget jeg har i fantasien for mig selv..
Zafir skriver: Vil lige pointere at en trekant altså IKKE handler om at se HAM med en anden kvinde En trekant er en ligeværdig seksuel akt, hvor alle parter jo skal have del af kagen, ellers er det sku en dårlig deal Det handler IKKE om at give væk, men dele fede oplevelser man ikke kan få med hianden kun Det kunne jo også være dig og din kæreste og en MAND mere???... HVis man er til det?
Hehe jamen nu er det fordi jeg er biseksuel Og så synes han at han ville overraske mig hihi... Jeg synes en mand mere er lidt for meget af det gode hehe...
Og du har helt ret i at en trekant er sex for ALLE parter
Zafir skriver: Vi lever i et 'halv åbent forhold', i den forstand at vi kan og er sammen med andre, indenfor definerede grænser. Dvs at det ikke er tilladt at gå ud på druk med vennerne og knalde en eller anden tilfældig, men at vi kan lave aftaler med eksterne legekammerater til ting vi ikke kan opfylde hos hinanden - og ja det sker rimelig ofte at vi deler en dame (jeg er bi - så det er rigtig hyggeligt for mig)
Vi lever i et 'halv åbent forhold', i den forstand at vi kan og er sammen med andre, indenfor definerede grænser. Dvs at det ikke er tilladt at gå ud på druk med vennerne og knalde en eller anden tilfældig, men at vi kan lave aftaler med eksterne legekammerater til ting vi ikke kan opfylde hos hinanden - og ja det sker rimelig ofte at vi deler en dame (jeg er bi - så det er rigtig hyggeligt for mig)
Sejt egentlig smiler... Det gad jeg dog ikke, da jeg synes det er lidt for meget af det gode hihi...
Mikkel's mor <3 skriver: Min kæreste og jeg sad en aften med et vennepar og de to mænd, var noget så kæphøje ihh oh årh det kunne da være pisse frækt med to tøser osv osv. senere på aften aftalte min veninde og jeg så at se hvad se ville sige til en 4kant. den var de sku ikke helt med på, har aldrig set noget komme så hurtig ud af en seng.. og har aldrig grin så meget i hele mit liv. siden den dag har det været no go ! Altså det var ikke noget jeg ville gøre noget seriøst i, tænk nu hvis han fandt den anden bedre
Haha ok ja det var sq meget sjovt griner.. Havde jeg nok osse grint lidt af hehe..
Anonym skriver: Haha ok ja det var sq meget sjovt griner.. Havde jeg nok osse grint lidt af hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128