Sex med andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.318 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

Heysa alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening til at have en trekant med jeres mand og en anden kvinde. Har prøvet en gang hvor det absolut ingen succes var, men kunne godt tænke mig at prøve det igen hehe...

P.S: Beklager at jeg ikke kan tillade at I svare anonymt, det ville jeg ellers gerne hvis jeg kunne Sorry...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Barbamama

Jeg kunne personligt ikke gøre det. Jeg vil have min mand for mig selv. Der er ikke andre kvinder der skal røre ham eller se ham nøgen. Han har det heldigvis på samme måde som mig!

Anmeld

5. august 2011

TbCp

Nej tak!

Anmeld

6. august 2011

Misser1989

Kunne finde på en trekant, hvis jeg ikke var i et forhold. Men min mand skal jeg ikke dele med nogen! Og er også ret sikker på at han ikke vil dele mig.. Ville blive utrolig jaloux, bare tanken om at en anden skal røre ved ham og omvendt! Nej tak! Ham beholder jeg sq for mig selv

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

Det har jeg afprøvet og er bestemt ikke noget for mig. Trekant/swingerklub/parbytte. Fantasien er bedre end virkeligheden. Jeg har ingen intentioner om at bringe det ind i forholdet til min mand og han ønsker heller ikke at dele mig med andre. Og det er jeg glad for, for ved at jeg ikke ville kunne dele min fremtid med ham, i så fald det var hans ønske. Men det har vi fået talt om længe inden vi blev seriøse omkring vores forhold og vores nuværende ægteskab. Vi har begge to afprøvet hvad vi ville afprøve inden vi bestemte os for at blive seriøse med nogen. Og det er dejligt ikke at skulle spekulerer på det eller om det nogensinde ville blive aktuelt. Så bestemt nej herfra.

Anmeld

6. august 2011

Mi

Nej tak - ellers tak. Det må blive i fantasien, for kan slet ikke forestille mig at min mand skal sende lystne øjne til en anden kvinde i mit nærvær

Anmeld

7. august 2011

B&J

Nej tak, jeg kan godt se det smukke i en kvinde men jeg kan overhovede ikke tænde på dem det er ikke lige mig og heldig vis for mig ønsker min fyr heller ikke en nr 3 i sengen

Anmeld

7. august 2011

Kruse90

michella80 skriver:

Jeg kunne personligt ikke gøre det. Jeg vil have min mand for mig selv. Der er ikke andre kvinder der skal røre ham eller se ham nøgen. Han har det heldigvis på samme måde som mig!

Kunne ikke sige det bedre

Anmeld

11. august 2011

Camillakn

Vi har snakket meget om det ved os, det har altid været noget som jeg har haft lyst til med en anden kvinde. Dog har jeg også mine retningslinjer. Hun skal være biseksuel, én man ikke kender, og han skal bestemt ikke have sex med hende !!!

Det hele skulle handle om mig, og min mand skulle ikke skænke hende en tanke men kun mig.

Så derfor skal vi nok ikke have en trekant her hjemme  Hehe 

Anmeld

11. august 2011

betski

Anonym skriver:

Heysa alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening til at have en trekant med jeres mand og en anden kvinde. Har prøvet en gang hvor det absolut ingen succes var, men kunne godt tænke mig at prøve det igen hehe...

P.S: Beklager at jeg ikke kan tillade at I svare anonymt, det ville jeg ellers gerne hvis jeg kunne Sorry...

Jeg ville ikke kunne have en trekant sammen med min kæreste. Bare tanken om at skulle se ham sammen med en anden kvinde - nej det kan jeg ikke.

Dog har jeg intet imod trekanter - har selv prøvet det. Men der var ikke nogen af os, der var i forhold med hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.