William har fået nogen knopper, der ligner små bumser.... men det får de vel ikke?? Kan det være skoldkopper?? Han har tre i ansigtet, et par på lænden og nogen stykker på benene - altså rimelig spredt fægtning men slet ikke så mange, som jeg synes man ser på billeder af børn med skoldkopper...
William fik i øvrigt også lige at mærke hvad der sker når man er så dristig som han - efter at være skvattet ned af sofen 117 gange, gik det her til formiddag ud over baghovedet ind mod et hjørne på sofabordet! Jeg siger jer det kan bløde - aj, det piblede bare ud af den bette drengs hoved. Men Claus fik mig afsted efter en våd klud, så vi kunne få standset det. Da jeg kom med den var han allerede ved at stoppe hyleriet. Vi ringede til lægen for at høre om vi kunne komme forbi med ham - også selvom han var begyndt at lege igen.
Nu har han en voldsom bule -men ellers virker han frisk (og stadig (dum)dristig) Skal dog lige holde øje med at han ikke sover alt for tungt - og måske lige have ham klippet i nakken, så han kan få plaster på.
Så nu er der taget hul på 2009....
Mette
Anmeld