skoldkopper?? og bule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

Kaufie

William har fået nogen knopper, der ligner små bumser.... men det får de vel ikke?? Kan det være skoldkopper?? Han har tre i ansigtet, et par på lænden og nogen stykker på benene - altså rimelig spredt fægtning men slet ikke så mange, som jeg synes man ser på billeder af børn med skoldkopper...

William fik i øvrigt også lige at mærke hvad der sker når man er så dristig som han - efter at være skvattet ned af sofen 117 gange, gik det her til formiddag ud over baghovedet ind mod et hjørne på sofabordet! Jeg siger jer det kan bløde - aj, det piblede bare ud af den bette drengs hoved. Men Claus fik mig afsted efter en våd klud, så vi kunne få standset det. Da jeg kom med den var han allerede ved at stoppe hyleriet. Vi ringede til lægen for at høre om vi kunne komme forbi med ham - også selvom han var begyndt at lege igen.

Nu har han en voldsom bule -men ellers virker han frisk (og stadig (dum)dristig) Skal dog lige holde øje med at han ikke sover alt for tungt - og måske lige have ham klippet i nakken, så han kan få plaster på.

Så nu er der taget hul på 2009....

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Loggidut

aj kaufie....det var sgu synd!

men dem skal de jo nok have mange af, det underlige er bare at det næsten gør mere ondt på os voksne...

lol...det bette pjok!

skoldkopper er nogle underlige nogen, nogen kan have skoldkopper uden det syner af noget, og andre er smask fyldt både i mund og svælg.

nogle får det to gange...og andre får det aldrig.

det lyder som skoldkopper...så mon ikke du er så heldig at det faktisk er dem?

Anmeld

2. januar 2009

bette

ej hold da op sikke da noget.. men sådan er det desværre.. de små kommer til skade... jeg har lært at leve med det... kan man vel sige.. mikkel kommer altid til skade.. suk.. han er bare så tumpet

Anmeld

2. januar 2009

Siber

Alma, Johannas storesøster har skoldkopper. Det startede som en lille blære/bums agtig. Så kom der en mere osv osv. hun gar rigtig mange nu.
hun har feber, og i ca 3 uger været halv sløj, som jeg tror var starten på det hele. man kan så håbe eller ej, ved det ikke helt, at johanna bliver smittet. vi står jo midt i flytte rod, så timingen er ikke helt så god!

øv med bulen, lile pus! men det kan vel ikke undgås

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.