Som barn havde jeg en bamse med et helt bestemt navn... fra jeg var ganske lille har jeg altid sagt at når jeg fik et barn skulle mit barn hede det bamsen hed.. Den bamse har jeg haft fra jeg blev født og den har jeg stadigvæk.. den har været med mig igennem alt.. alle dødsfald i familien ( der har været mange) alle ridestævner ( der har været rigtig mange) alle ferier ( der har været sindsyg mange) så den har fulgt mig over alt og altid haft en kæmpe stor betydning....
Jeg fik så en søskende der fik bamsen navn til fornavn af min stedmor til trods for at hun vidste hvor meget navnet betød for mig... min søsken havde også et mellemnavn og min søsken betød utrolig meget for mig fordi det var ønske søskende fra jeg var 3 år gammel har jeg bedt om præcis sådan en slags søsken... så fik jeg det og mistede så søsken igen...
af respekt kan jeg jo ikke bruge mit søskens navn selvom det snart er 10 år sidden at vi mistede personen, men personen havde et mellemnavn som min kæreste og jeg begge havde på vores navneliste og som er i det dobbeltnavn vi gerne vil have vores barn skal have...
Men det vil stedmor ikke have 
hvordan ville i lige greje den?
Stedmor og jeg har SKOD forhold!!!! Hun kunne dårligt hilse på mig de første mange mange mange år af vores bekendskab og er stadigvæk sådan at hun knap nok kan sige hej 
Anmeld