2. besøg hos Jodermoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

mor til en del

og dæleme om ikke jeg har sukker og proterin i urinen.

Ellers var der ingen alarm, så nu bliver det spændende hvad glukosebelastningen siger i næste uge.....
Jeg orker bare ikke at skulle løbe til sygehus kontrol hver uge, så måske skulle jeg igen begynde og sortere lidt i det jeg propper indenbords...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Nadi

Øv bøv!

Måske en god ide med at være lidt opmærksom på din mad, selvom pommesfritterne på Borgvold er gode

Giv lige en update når du har været til glucosebelastning. Pøj pøj med den iøvrigt.

Anmeld

2. januar 2009

Joan ( Smallie )

Øv det var sku da træls. Nej det er sku for træls at sidde og vente på sygehset i de 2 timer det tager før de tager den skide blodprøve.

Jeg har lige været til 3 jdm besøg idag og alt var bare fint. Nu er jeg oppe på min start vægt igen og den lille er livlig som den skal være. Den er dog ikke så stor som Niels blev videret til men det tager jeg sku ikke så tungt for de tog da noget fejl med knægten.

Vi må håbe der ikke er noget i den belastning, så du bare kan komme der ud af igen. Men tror du måske ikke også det er lidt fordi det har været jul og vi har levet lidt for godt??

Joan

Anmeld

2. januar 2009

Muffinmus

ÆV ÆV.. det var da surthåber testen går godt
Er også begyndt at tænke lidt mere på det der ryger ind......tog lige 4-5 kg på på under 2 uger....lidt for meget selv om det er jul

Anmeld

2. januar 2009

Lulle25

Det er da irriterende, men puha vi har vist også fyldt os med søde sager i julen, så mon ikke det ser bedre ud næste gang du skal tjekkes, uden julemad og snoller? det krydser jeg fingre for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.