skærmcover - screen protector

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
665 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2011

bubba

Disse skærmcovers/screen protectors til Iphone 4 er af høj kvalitet
Den beskytter din skærm mod slid og ridser og fedtede fingre.

Da jeg ikke selv har en Iphone 4 har jeg fået dem testet på familiens Iphones med gode resultater

Dette er kun beskyttelsesfilm til skærmen, hvis nogle har ønsker om beskyttelsesfilm til både for og bag, så kan jeg sagtens bestille det hjem

Hvis du har andre ønsker på noget du gerne vil have, hvad enten det er bagcover til din smartphone, en oplader mm. er du velkommen til at smide en mail til mig på

Tdamsgaard.business@gmail.com

Og så vil jeg gøre hvad jeg kan for at skaffe det til dig. Vi bliver selvfølgelig enige om prisen inden jeg bestiller hos min forhandler

Prisen er:

1 for 18

2 for 30

3 for 40

Hvad det har interesse er du velkommen til enten at skrive her eller sende mig en email

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
bubba skriver:

Disse skærmcovers/screen protectors til Iphone 4 er af høj kvalitet
Den beskytter din skærm mod slid og ridser og fedtede fingre.

Da jeg ikke selv har en Iphone 4 har jeg fået dem testet på familiens Iphones med gode resultater

Dette er kun beskyttelsesfilm til skærmen, hvis nogle har ønsker om beskyttelsesfilm til både for og bag, så kan jeg sagtens bestille det hjem

Hvis du har andre ønsker på noget du gerne vil have, hvad enten det er bagcover til din smartphone, en oplader mm. er du velkommen til at smide en mail til mig på

Tdamsgaard.business@gmail.com

Og så vil jeg gøre hvad jeg kan for at skaffe det til dig. Vi bliver selvfølgelig enige om prisen inden jeg bestiller hos min forhandler

Prisen er:

1 for 18

2 for 30

3 for 40

Hvad det har interesse er du velkommen til enten at skrive her eller sende mig en email

Kan du også få skærm protectors til samsung nexus s? Og hvad vil prisen i så fald være?

Anmeld

5. august 2011

Fru.Mäes <3

Dumt spørgsmål herfra

1 - er det så til en telefon eller bare til en side på telefonen?

For mine er ved at være temmelig slidte!!!

Anmeld

11. august 2011

bubba

Felix's Mor <3 skriver:

Dumt spørgsmål herfra

1 - er det så til en telefon eller bare til en side på telefonen?

For mine er ved at være temmelig slidte!!!

haha.. det er nu et meget godt spørgsmål..

Disse jeg har til salg pt er til selve skærmen, så den undgår ridser, men hvis du mangler et cover til selve telefonen, kan jeg da bestille det hjem til dig. 

I så fald skal jeg bare vide hvilken telefon du har, så jeg kan bestille det rigtige hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.