Kategori om flaskebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

raca skriver:

jeg syntes også det er en meget god ide..

dels behøves dem der søger ammeråd i under amningen.. ikke få at vide at de sikkert ikke kan amme for det kunne X og Y og Z ikke og det er bedre med flaske.

dels behøver man ikke som ammende mor værge sig ved hvad man skiver.. jeg syntes nemlig ofte flaskemødre er slemme til at fordømme amning er X antal mdr.. osv..

så jeg tror begge parte ville havde glæde af at der kom en seperart kategori til flaske.

Oplever du det sådan?

Ja der er vel fordomme om begge dele. Jeg synes ihvertfald det er meget naturligt, at de to bliver adskilt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

raca

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Oplever du det sådan?

Ja der er vel fordomme om begge dele. Jeg synes ihvertfald det er meget naturligt, at de to bliver adskilt. 

ja... jeg har fået kommentare dog ikke her inde, men ude i virkeligheden som i stil med

gider du virkelig havde ham hængende i patte så længe..

og tror du hun bliver mæt.. er du sikker på din mælk er god nok.. skal han allerede spise igen, du SKAL lære dem at tage flaske og sut så de ikke er afhængige af dig.

også syntes jeg der er træls når nogle spørger om AMMEråd.. så bliver ens svar overrullet af flaskebørns mødre hvor deres råd bygger på egne erfariger og at flasken løse alle problemer.. for når ammerådne gives af flaskemødre.. jammen så bliver det dårlig vejlidning.. jeg ville jo aldrig vejlede i flaske givning. forde jeg intet ved.. og forde man har ammet i 2-4 mdr gør ikke en særlig kompetent.. så amninger der kunne havde været redet med rigtig vejledning drukner i fejlvejledning og myter.. særligt myter om amning. 

Anmeld

6. august 2011

Rødhætte

Synes det kunne være en rigtig god ide..

Anmeld

7. august 2011

Ciss

Der er jo også dem, som vil amme, men hvor det bare ikke fungerer, og så skal man pludselig og uden forberedelse og i udslidt og sårbar tilstand finde ud af alt det praktiske omkring flaskebrug. De vil sikkert også sætte pris på ikke at skulle lede rundt mange forskellige steder for at finde info og støtte.

Jeg tror, en sådan kategori vil være til glæde for mange. Det har jo ikke meget med amming at gøre.....

Anmeld

7. august 2011

Ciss skriver:

Der er jo også dem, som vil amme, men hvor det bare ikke fungerer, og så skal man pludselig og uden forberedelse og i udslidt og sårbar tilstand finde ud af alt det praktiske omkring flaskebrug. De vil sikkert også sætte pris på ikke at skulle lede rundt mange forskellige steder for at finde info og støtte.

Jeg tror, en sådan kategori vil være til glæde for mange. Det har jo ikke meget med amming at gøre.....

Anmeld

12. august 2011

Mon der stadig er stemning for denne??? 

Anmeld

12. august 2011

Koen.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mon der stadig er stemning for denne??? 

Jeps synes det er en fantastisk ide Så kan man være flaskemor uden af sku være bange for dumme fordømmende kommentar

Anmeld

12. august 2011

serinasmor

jeg kunne godt have brugt den i sin tid

Anmeld

12. august 2011

Fam. Madsen

synes det kunne være en super ide... 

Anmeld

12. august 2011

sbs78

jeg synes det ville være en super god ide, kunne selv godt havde brugt sådan en gruppe, da mine piger var babyer. Har selv 3 flaskebørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.