Kategori om flaskebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes det kunne være en god ide med en kategori som udelukkende handler om flaskebørn, brugen af flaske og brugernes erfaringer.

Ved godt der er en ammekategori, men synes alligevel det kunne være dejligt med en flaskebarns kategori, til dem der søger information omkring dette. Eller til dem som har erfaringer som de gerne vil dele ud af. 

Er selv en af dem som overvejer at køre på ren flaske når baby kommer, og jeg synes personligt det bliver rodet, at sidde og lede efter info om det i ammekategorien.

Mvh

Alexis. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Laura.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes det kunne være en god ide med en kategori som udelukkende handler om flaskebørn, brugen af flaske og brugernes erfaringer.

Ved godt der er en ammekategori, men synes alligevel det kunne være dejligt med en flaskebarns kategori, til dem der søger information omkring dette. Eller til dem som har erfaringer som de gerne vil dele ud af. 

Er selv en af dem som overvejer at køre på ren flaske når baby kommer, og jeg synes personligt det bliver rodet, at sidde og lede efter info om det i ammekategorien.

Mvh

Alexis. 

God idé !

Anmeld

5. august 2011

Dk_lady skriver:

God idé !

Tak  

Anmeld

5. august 2011

AnneBJ

Synes også det er en god ide!

Jeg er ofte i tvivl om, hvor jeg skal stille spørgsmål/lede efter svar, da det kan være "børnerelateret", "børn 0-1 år", "gode råd" osv...  

Anmeld

5. august 2011

roenlund

Selvom jeg ikke har haft behov for dette da jeg ammede synes jeg at det er en rigtig god ide... Synes tit at folk kan være MEGET fordømmende over for dem der vælger amning fra af den ene eller anden årsag, så ville det være rart med en gruppe med folk med erfaring og som forhåbentlig ikke er så dømmende...

Anmeld

5. august 2011

twinny

5. august 2011

birthee

Lyder som en drøn god idé!!! Er selv mor til 2 flaskebørn, så det kunne være rart med sådan en kategori

Anmeld

5. august 2011

birthee skriver:

Lyder som en drøn god idé!!! Er selv mor til 2 flaskebørn, så det kunne være rart med sådan en kategori

Ja ikke! 

Anmeld

6. august 2011

roenlund skriver:

Selvom jeg ikke har haft behov for dette da jeg ammede synes jeg at det er en rigtig god ide... Synes tit at folk kan være MEGET fordømmende over for dem der vælger amning fra af den ene eller anden årsag, så ville det være rart med en gruppe med folk med erfaring og som forhåbentlig ikke er så dømmende...

Ja, så kan det også blive skilt lidt ad, da det jo ikke er helt det samme. 

Anmeld

6. august 2011

raca

jeg syntes også det er en meget god ide..

dels behøves dem der søger ammeråd i under amningen.. ikke få at vide at de sikkert ikke kan amme for det kunne X og Y og Z ikke og det er bedre med flaske.

dels behøver man ikke som ammende mor værge sig ved hvad man skiver.. jeg syntes nemlig ofte flaskemødre er slemme til at fordømme amning er X antal mdr.. osv..

så jeg tror begge parte ville havde glæde af at der kom en seperart kategori til flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.