Mmm, tvivlen er borte..a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Frk-Lotusblomst

Heeej piger.
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele dette med jer.
Jeg har haft oprettet en tråd anonym omkring tvivl om pb, og har givet udtryk for at selvom sommerfuglene var der, slog det også knuder i maven.
Dog er alllllt tvivl ude nu. Vi smed p-pillerne d. 30. juni og ville lige give kroppen et par måneder inden vi for lvor går i gang med PB. Dog sexer vi uden beskyttelse og sker det, så sker det.
Jeg forventede så mens d. 2 august og den kom på slaget. Ingen skuffelse fra mig fordi jeg jo forventede den, men kæresten derimod blev ret skuffet og gav udtryk for hvor meget han ønskede sig jeg blev gravid. - DET VARMEDE SÅDAN! Bliver helt rørstrømsk.

Orrh hvor jeg dog glæder mig til det bliver vores tur.

Ville ikke noget med indlægget, havde bare brug for at dele det med jer.

GOD WEEKEND.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Ka+Ma=Be

Frk-Lotusblomst skriver:

Heeej piger.
Jeg har haft oprettet en tråd anonym omkring tvivl om pb, og har givet udtryk for at selvom sommerfuglene var der, slog det også knuder i maven.
Dog er alllllt tvivl ude nu. Vi smed p-pillerne d. 30. juni og ville lige give kroppen et par måneder inden vi for lvor går i gang med PB. Dog sexer vi uden beskyttelse og sker det, så sker det.
Jeg forventede så mens d. 2 august og den kom på slaget. Ingen skuffelse fra mig fordi jeg jo forventede den, men kæresten derimod blev ret skuffet og gav udtryk for hvor meget han ønskede sig jeg blev gravid. - DET VARMEDE SÅDAN! Bliver helt rørstrømsk.

GOD WEEKEND.

Dejligt at læse! Det er altid så fantastisk, når man kan se, at det betyder lige så meget for ens mand! 

Jeg tror det er meget normalt at få lidt tvivl. Det er jo trods alt en stor beslutning at tage Men det er dejligt at høre, at du nu er sikker på, at det er det rigtige.

Anmeld

5. august 2011

Mette.

Hvor er det dejligt at læse søde. og skønt han er så meget op for det, det kan få enhver tvivl til at forsvinde. 

Jeg tror altså de fleste har det sådan, ligemeget hvor meget man ønsker sig en bebs, og jeg tror helt sikkert også det er sundt nok at tænke over det og tvivle, det er nok med til at modne en til opgaven. 

Anmeld

5. august 2011

Frk-Lotusblomst

Katte87 skriver:

Dejligt at læse! Det er altid så fantastisk, når man kan se, at det betyder lige så meget for ens mand! 

Jeg tror det er meget normalt at få lidt tvivl. Det er jo trods alt en stor beslutning at tage Men det er dejligt at høre, at du nu er sikker på, at det er det rigtige.

Jaaaah det er skøøøønt. Ydermere havde vi så et vennepar og deres børn på besøg o aftenen den 2. og kæresten gik jo med deres 1 årige på armen hele aftenen. Og måtte lige dele hans skuffelse endnu engang inden vi gik i seng.

Tror også det er helt normalt. Jeg havde bare trukket i land et par gange, go så sagt go igen, hvilket jo gjorde kæresten en smule forvirret , Men nu ingen grund til tvivl og det føles SKØØØNT.

Anmeld

5. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Hvor er det dejligt at læse søde. og skønt han er så meget op for det, det kan få enhver tvivl til at forsvinde. 

Jeg tror altså de fleste har det sådan, ligemeget hvor meget man ønsker sig en bebs, og jeg tror helt sikkert også det er sundt nok at tænke over det og tvivle, det er nok med til at modne en til opgaven. 

JAaah det er rart endelig at mærke at han virkelig mener det. At han virkelig ønsker sig en bette en. Selvom han siger han ønsker sig bebs er det jo nemt at sige, men her kunne jeg virkelig mærke og se skuffelsen i hans øjne. Ihhh min bette mand.

Og ingen tvivl om at det kun er sundt med tvivl. Men det er nui en dejlig følelse at være helt 100 på sine beslutninger.

Anmeld

5. august 2011

AnnaB.

Fedt!

Det er bare så rart, når man kan mærke på kæresten at han gerne vil have sine egne børn. Da jeg mødte min kæreste, havde han aldrig følt lysten til at få børn. Heldigvis for mig, viste det sig at være fordi han ikke havde fundet den rigtige kæreste at få dem sammen med

Vi er næsten lige startet på PB (fik mens 2. august - den første af slagsen efter 18 uger uden, efter p-pille stop. Hurra!), og jeg bliver også helt blød indeni, når han siger eller gør noget, der viser at han håber, at vi snart har vores egen lille skurk. Det er dejligt, og en helt ny følelse .

Anmeld

5. august 2011

Frk-Lotusblomst

AnnaB. skriver:

Fedt!

Det er bare så rart, når man kan mærke på kæresten at han gerne vil have sine egne børn. Da jeg mødte min kæreste, havde han aldrig følt lysten til at få børn. Heldigvis for mig, viste det sig at være fordi han ikke havde fundet den rigtige kæreste at få dem sammen med

Vi er næsten lige startet på PB (fik mens 2. august - den første af slagsen efter 18 uger uden, efter p-pille stop. Hurra!), og jeg bliver også helt blød indeni, når han siger eller gør noget, der viser at han håber, at vi snart har vores egen lille skurk. Det er dejligt, og en helt ny følelse .

Jah det er SKØØØØNT.

Nåååeh hvor dejligt. Og dejligt i har fundet hinanden..

Det var da dejligt endelig at få den. 18 uger er lang tid uden vished synes jeg. :O man ved abre testen er negativ og gad dog vide hvornår mens kommer.. Min kom dog nøjagtig på 28. dagen, men sikkert fordi kroppen stadig er styret af pillerne, vi ser næste gang om den kommer lige så præcis, eller blvier væk - fohåbentlig pga graviditet og ikke fusk i cyklus.
Og jah det er sååå bekræftende og skønt når de giver udtryk for deres skrukhed. hehe

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Heeej piger.

GOD WEEKEND.

Jamen, søde søde dig. Jeg har termin om 6 uger og har stadig aftener, hvor jeg lige får tænkt: Fuck, I'm in WAAAAY over my head! Med tanker på alt fra om forholdet nu kan klare det (Hvilket det SÅ klart kan) til ideer om, at nu får man et ansvar for altid og er det ikke lige voldsomt nok? - ja fra man står med de 2 streger indtil forever vil man bekymre sig om alt fra stort til småt. I starten er det: Bliv nu endelig deroppe lille spire, så er det bekymringer ved hver scanning osv. så du er ikke alene med disse tanker - dem vil du altid have

Og så er der aftener, hvor manden kommer hen og krammer én, og stryger maven eller giver maven et kys hver gang han tager på arbejdet, at man tænker: Det er bare en fantastisk gave, at vi skal være forældre! Eller som i dit tilfælde: Manden bliver trist over menstruation Så NU skal der bare hygges konstant

Krydser for streger slut august/ start september!

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Eej, hvor dejligt

Det bliver da SÅ spændende - og hvor er det fantastisk kæresten/manden ønsker det så meget

Alt held og lykke herfra, håber det går stærkt, så I inden længe står med de 2 fantastiske streger i hånden

Anmeld

7. august 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Jamen, søde søde dig. Jeg har termin om 6 uger og har stadig aftener, hvor jeg lige får tænkt: Fuck, I'm in WAAAAY over my head! Med tanker på alt fra om forholdet nu kan klare det (Hvilket det SÅ klart kan) til ideer om, at nu får man et ansvar for altid og er det ikke lige voldsomt nok? - ja fra man står med de 2 streger indtil forever vil man bekymre sig om alt fra stort til småt. I starten er det: Bliv nu endelig deroppe lille spire, så er det bekymringer ved hver scanning osv. så du er ikke alene med disse tanker - dem vil du altid have

Og så er der aftener, hvor manden kommer hen og krammer én, og stryger maven eller giver maven et kys hver gang han tager på arbejdet, at man tænker: Det er bare en fantastisk gave, at vi skal være forældre! Eller som i dit tilfælde: Manden bliver trist over menstruation Så NU skal der bare hygges konstant

Krydser for streger slut august/ start september!

Orrrh taaaak søde.
Og jah, det er jo tons af tvivl og fortvivlelse igennem hele "processen", fra plnanlægning til edelig at sidde med sin bette skat i armene.

Taak smukke, jeg håber virkelig gos¨. Det ville passe perfekt og gøre os begge to overlykkelige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.