Hvorfor bad jeres DP jer om at få ørene tjekket?? Hvad var hendes begrundelse...tænker om det var mangel på sprog, motorik, magelful hørelse osv.
Det er egentlig gæste-dp'en der har sagt at hun syntes vi skulle få dem tjekket. Eller allerførste gang det blev nævnt var det Oliver's første dp, som syntes han var svær at lægge til at sove i barnevognen. Jeg slog det hen dengang fordi Oliver ikke var vant til at blive lagt i barnevognen uden at den blev gået med.
Men her for nogle uger siden var han i gæste-dp og hun havde stået bagved ham og kaldt på ham, hvilket han ikke havde reageret på. Det var dét der gjorde at hun syntes vi skulle få dem tjekket, og hans "rigtige" dp havde også haft samme tanke.
Jeg synes han er fint med sprogligt, han kan sige mad, smage, mere, traktor, mormor, hej, dag, vov vov, miav, muh, wraw, krah krah, wron wron, bold, bil, baby og benjamin. Det er ca hans ordforråd lige nu, og han forstår nærsten alt jeg/vi beder ham om. Det eneste der er med hans sprog er at han snakker meget højt nogle gange, og det er jo klart hvis han ikke kan høre sig selv så godt (det glemte jeg faktisk at sige til lægen).
Han er heller ikke så god til at høre efter når vi siger nej, skælder ud eller irettesætter, men troede også bare det var den selektive hørelse, men det viser det sig jo at det er det muligvis ikke

Han har aldrig haft MØB og det der med at putte ham er ikke altis lige nemt. Nogle dage er han vildt god til at blive puttet og andre dage er han timer om at falde til ro.
Han er også god til at gå, han både går, løber og hopper så balance evnen er også helt fin.
Så har egentlig stået med et ben i hver grav!
Kan godt forstå du er spændt på at se om det er som det skal være. Synes det er rigtig svært i den her tid, for de udvikler sig alle med forskellig hastighed. Men jeg vil give dig ret i at det virker lidt mistænkeligt at hun ikke går så godt endnu.
Ej for hulan, lad være med at spørg du får bare en laaang smørre igen