Julens pris i fedt på sidebenene....kom frem piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

malou

bette skriver:

14 kg? lyder dælme af meget hvis du vejer 64kg nu.- hvor høj er du?

1.70 men jeg har altid vejet omkring de 50 kg, er meget spinkel i bygning. Jeg tog 26 kg på da jeg ventede victor så de skal af ALLE SAMMEN!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Rasmine

Sikke noget lort, her er nok røget 5 kg. PÅ de sidste par måneder.

Anmeld

3. januar 2009

miver

Hej
Når jeg må heller osse komme frem fra mit gemme hjørne .
Jeg mistede motivationen men er med på banen igen har taget 1,5 kg på i julen .Tør ikke at prøve mine cowboy bukser bliver skide sur hvis jeg ikke kan passe dem
Men er i fuld gang her :O)))
Knus fra Mie

Anmeld

3. januar 2009

bette

malou skriver:

1.70 men jeg har altid vejet omkring de 50 kg, er meget spinkel i bygning. Jeg tog 26 kg på da jeg ventede victor så de skal af ALLE SAMMEN!!!

okay ja jeg er jo 171.. og jeg er tynd når jeg vejer 60.. men ja kan godt se hvis du er spinkel af bygning..

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

JA ja jeg er her også, jeg er så småt begyndt at blive motiveret... Starter på tirsdag hos ww og bliver vejet tirsdag eftermiddag hver uge...

Så jeg er begyndt at stramme baller og er startet op idag på det nye program...

Pøj pøj piger...

Majbritt

Anmeld

3. januar 2009

Becks

Min kur starter nemt - Ligger så syg herhjemme med Roskilde syge og kan INTET holde i mig af væske eller mad...

Æv en måde at starte op på...

Knus og pøj pøj til jer andre

Anmeld

3. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har tabt 1,7 over julen, så jeg mangler bare 13,9 Har ikke haft tid til at spise så meget, så jeg er også gået glip af en masse mad - desværre, for jeg elsker julemaden

Anmeld

3. januar 2009

Stumpen

malou skriver:

Vil du fjerne 14 kg fra den krop du sidder med på dit profilbillede eller er det et gammelt billede, for du ser da super slank og godt ud ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

5. januar 2009

malou

Stumpen skriver:

Vil du fjerne 14 kg fra den krop du sidder med på dit profilbillede eller er det et gammelt billede, for du ser da super slank og godt ud ;O)
Qnus Anja..

smiler... tak for de søde ord!!! Det er et før gravid billede så sådan skal jeg helst se ud igen... godt med movitation hver gang jeg ser det billede

knus malou

Anmeld

5. januar 2009

malou

miver skriver:

Hej
Når jeg må heller osse komme frem fra mit gemme hjørne .
Jeg mistede motivationen men er med på banen igen har taget 1,5 kg på i julen .Tør ikke at prøve mine cowboy bukser bliver skide sur hvis jeg ikke kan passe dem
Men er i fuld gang her :O)))
Knus fra Mie

kender udemærket godt den der med coyboybukserne... mine jeans ligger også utålmodigt og venter i skabet.... smiler. øv øv... man bliver jo rassende på sig selv hver eneste gang man forsøger at tage dem på... selvom man udemærket er klar over det er HELT UDE I TORVENE!!! griner. held og lykke med bukserne fremover!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.