Julens pris i fedt på sidebenene....kom frem piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

ekzunz

Jeg kan ikke huske hvad den stod på inden jul, men den 27. dec. sagde vægten 84,7 kg....og idag siger den 83,3....så mangler jeg kun 20 kg.....Ej - jeg er 174, så måske kan jeg nøjes med 15....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Bastian

Jeg ved ikke, hvor meget jeg har taget på i julen, men 10 kilo skal der smides. Jeg har altid været blufærdig omkring min vægt, så I vil kun løbende få at vide, hvor meget jeg har smidt .

Anmeld

2. januar 2009

Bastian

Eva skriver:

Nå, hvor er I alle, jer der skulle veje jer og skrive i dag...hmm, så starter jeg.

Julen har her kostet 2 kg og de skal væk og så lige 2 mere, for at have lidt at tage af.

HVor meget er der kommet på hos jer og hvor meget skal af??

Knus Eva...som skal i svømmehallen i dag...for første gang i årevis og med nye babser-griner

Eva altså, jeg har set billederne af dig på nettet, og jeg vil lige spørge, hvor vil du finde de 4 kilo på kroppen, som vil tabe? Der er da ikke et gram fedt på dig

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Eva altså, jeg har set billederne af dig på nettet, og jeg vil lige spørge, hvor vil du finde de 4 kilo på kroppen, som vil tabe? Der er da ikke et gram fedt på dig

Hvor er du sød...men nu er der jo kommet de to dumme kilo på og så tror jeg lige jeg finder to mere...smiler.

Anmeld

2. januar 2009

malou

uha... det var en skøøøøøn jul med masser af godter... for 10 min sagde vægten 64 kg så der er 14 tilbage at tabe inden sommer... min søn er 7 uger idag så om 1 uge kan jeg begynde at træne det hele væk... håber jeg

Anmeld

2. januar 2009

Mormilla

Jeg har tabt mig 2kg i julen Men kunne godt tænke mig at tabe 10 mere...

Anmeld

2. januar 2009

Mette+Mathias

Jeg har tabt mig 2½ kg i julen, da jeg har været syg,- men kunne godt tænke mig at tabe 3-4 kg mere, men har bare viljestyrke som en regnorm...suk...

Anmeld

2. januar 2009

Mutti2

Så må vi på den

Julen gav også et par ekstra kg i julegave her Så jeg vejer nu 69,4

Og håber på at komme ned med i hvertfald 5 kg, MEGET gerne mere

Knus

Anmeld

2. januar 2009

bette

malou skriver:

uha... det var en skøøøøøn jul med masser af godter... for 10 min sagde vægten 64 kg så der er 14 tilbage at tabe inden sommer... min søn er 7 uger idag så om 1 uge kan jeg begynde at træne det hele væk... håber jeg

14 kg? lyder dælme af meget hvis du vejer 64kg nu.- hvor høj er du?

Anmeld

2. januar 2009

bette

jeg har taget 2 kg på her i julen..

jeg vejer 68,4 og vil gerne tabe mig 7½ kg ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.