Sædprøve - uprof. lægesekretær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Masig

Min kæreste afleverede jo sædprøve i tirsdags og så ringede vi idag for at få svaret. Da min kæreste er på arbejde måtte jeg ringe, hvilket lægesekretæren ikke var helt tilfreds med... Nå men jeg spurgte efter svaret og så siger hun gudhjælpemig at manden har nedsat sædkvalitet og der skal nogle flere undersøgelser til osv osv, men at lægen lige ville ringe til ham og snakke med ham om det... 15 min efter ringer min kæreste til mig og siger at lægen havde sagt han var en "tyr" og havde helt normal sædkvalitet...

Hvad fanden sker der lige for hende lægesekretæren, jeg blev jo vildt ked og frustreret over at få den nyhed hun kom med... Det er da godt nok dybt uprofessionelt synes jeg...

Nå men heldigvis var det endelige svar da godt.. Så nu skal jeg bare have lavet min hsg undersøgelse og så håber vi at alt er som det skal være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Nessie

Hmm, ville nok bede om at få lavet en ny test, og så bede dem være mere opmærksomme på, at det er den rigtige de giver svaret til.

Jeg turde ikke stole på, at det var det rigtige svar.

Pøj pøj med det

Anmeld

5. august 2011

JuelZ

Jeg ville nok os bede om at få lavet en ny hvis jeg var dig, synes det meget uprof at den ene siger det ene og den anden noget andet... men igen, det er da dejligt hvis det så er rigtig nok at din fyrs sædkvali, er i topform

Anmeld

5. august 2011

tazz

Vil lige tage lægsekretæren lidt i forsvar.

Da vi fik lavet prøver stod der i papirerne fra laboratoriet, at der var nedsat sædkvalitet - dog forenligt md graviditet.
Vores fertilitetslæge fnøs lidt ad det og sagde også at det var fine tal og der slet ikke tale om nedsat kvalitet.
Så hvis sekretæren bare har læst papiret fra laboratoriet og lægen har lagt sin vurdering ind i det, så kan det variere lidt.

Men dejligt at det ser fint ud. Hvis der kun er lavet een prøve, så skal I nok af med en mere, da man oftest vurderer ud fra to prøver lige meget hvad den første siger

Anmeld

5. august 2011

Vial

Kan det tænkes at kæresten ikke kan lide, at give det rigtige svar til dig?

Anmeld

5. august 2011

Vial

Ring til sekretæren og bed om en forklaring.

Anmeld

5. august 2011

Masig

Jeg tror det er rigtigt nok, hun er bare en tumpe.. Hun ahr før sagt noget til mig som overhovedet ikke passede og gav mening, så hun aner bare ikke hvad hun taler om...

Lægen har jo noget mere forstand på det, så når han siger at svaret er godt så burde det jo være det... var noget andet hvis det var omvendt

Men jeg synes slet ikke hun skal have lov til at give nogle oplysninger når hun åbenbart ikke ved hvordan man læser dem...

Anmeld

5. august 2011

Masig

KaMa skriver:

Kan det tænkes at kæresten ikke kan lide, at give det rigtige svar til dig?

Nej det kan bestemt ikke tænkes...

Anmeld

5. august 2011

Vial

Masig skriver:

Nej det kan bestemt ikke tænkes...

Okay, ville også være kikset, da det ville komme frem uanset hvad.

Anmeld

5. august 2011

Masig

KaMa skriver:

Ring til sekretæren og bed om en forklaring.

Gider jeg ikke bruge min tid på.. det lød også som om hun faktisk ikke rigtig vidste hvad det var hun læste op... De der svar kan jo være lidt tricky så hvis ikke man er skide skarp så kan man nok ikke læse dem, og jeg tror ærlig talt ikke hun har uddannelse i det hun sidder og laver, hun er abre lægens kone jo... så hun er sikkert bare ansat fordi hun er ægtefælle... Aner det ikke, men hun skal i hvert fald ikke give mig oplysninger mere, fremover beder jeg om at tale med lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.