Ja, det er ligetil når han selv skriver under. 
Der er heller ingen grund til at tage i Statsforvaltningen, hvis I taler godt sammen.
Statsforvaltningen er mest for forældre, der bekriger hinanden og ikke kan tale sammen og langt de fleste går derfra og er dybt frustrerede over systemet. Så kan man selv finder ud af det er det langt at foretrækker, fremfor at andre mennesker sidder og træffer en beslutning på jeres vegne. (Jeg fik af en af lederne i statsforvaltningen Hovedstaden oplyst, at ca 50 % af deres sager ender i fogedretten, så det siger lidt om hvor gode de er til at håndtere folks konflikter og træffe holdbare afgørelser) 
Nu syns jeg det kommer meget an på forældrene, i dette tilfælde er de jo ganske enige, men alligevel, så kommer der ting som man ikke lige tænker over, og de spørgsmål/ oplysninger kan man få svar på ved et møde i statsforvaltningen.
Jeg er desværre en af de tilfælde hvor statsforvaltningen har opgivet vores sag, og skal i retten her i august og til oktober, så galt kan det desværre også gå, men i mit tilfælde, så er faren og Jeg DYBT uenige !!
Min kæreste var også enig med hans x om bopæl, samvær og forældremyndighed,gik i statsforvaltningen alligevel. rart alligevel have det hele på skrift. Mødet gik i ganske ro og mag.
men rådet til TS er stadig. få et møde i statsforvaltningen, også selv om i er enige.... det er for alle parter rart at have noget på skrift, så der ikke pludselig sker nogle misforståelser
Anmeld