Hvor er det billigst og bedst at få 3D/4D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

AmandaH

anja89 skriver:

Dejligt :-D Jeg var rigtig glad for at komme der ud.. Der er rigtig hyggeligt og de er virkelig flinke :-)

Vis jeg skulle få lavet en igen vil jeg da helt sikkert tage den igen

ok. mange tak for hjælpen  tror jeg ender med at tage derhen så. hvad er der i pakken til de 1100,- (video, lyd, billeder)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

anja89

AmandaH skriver:

ok. mange tak for hjælpen  tror jeg ender med at tage derhen så. hvad er der i pakken til de 1100,- (video, lyd, billeder)?

Ja der får du nogle billeder i hånden en dvd med hele optagelsen men lyd på og en dvd med alle billeder..

Scanningen tager 40 minutter

Anmeld

5. august 2011

AmandaH

anja89 skriver:

Ja der får du nogle billeder i hånden en dvd med hele optagelsen men lyd på og en dvd med alle billeder..

Scanningen tager 40 minutter

Det lyder bare rigtig godt og det er da helt klart billigere end scanningsjordmoderen som koster 1800,- for det samme.. !!

Er meget glad for du gav mig svar, for jeg er helt ny i alt det her med lille baby. og Jeg er alene om hende, så nogen gange har man bare så mange spørgsmål som man ikke kan finde svar på..

Jeg bestiller tid med det samme. hvor langt henne anbefaler de at man er henne så billederne bliver bedst?

Anmeld

5. august 2011

anja89

AmandaH skriver:

Det lyder bare rigtig godt og det er da helt klart billigere end scanningsjordmoderen som koster 1800,- for det samme.. !!

Er meget glad for du gav mig svar, for jeg er helt ny i alt det her med lille baby. og Jeg er alene om hende, så nogen gange har man bare så mange spørgsmål som man ikke kan finde svar på..

Jeg bestiller tid med det samme. hvor langt henne anbefaler de at man er henne så billederne bliver bedst?

Velbekommen :-)

Ja kender det godt jeg var alene i min anden gravilitet..

Men du kan læse rigtig meget om dem inde på deres hjemmeside.. Mener de siger det er bedst mellem 24- 32 uge men er ikke helt sikker..

Da jeg var der var jeg vist i 28 uge..

Vis du har brug for at skrive eller der er noget du har spørgsmål om er du velkommen til at sende en privat besked :-)

Anmeld

5. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg kommer normalt fra kbh, så jeg er ofte der pga familie/veninder. så det gør mig ikke noget med køreturen. for mig er det bare vigtigt at de er meget søde, og at man føler at man får noget for pengene. da det jo er en del penge man skal af med, når man er alene om sin baby..

- Hvor mange billeder, og videoer får man? og er der ultralyd med på cd??

Men tusind tak for jeres hjælp alle sammen

JA ok Jeg tænkte bare, at så var det i det mindste tæt på

Men hun er i hvert fald super dygtig og venlig og ikke mindst billigere end de fleste. Derudover kan man jo altid bruge et rabatkort også hehe.

Jeg mener der står på hendes hjemmeside, hvad man får af film og billeder.

Anmeld

5. august 2011

AmandaH

Katte87 skriver:

JA ok Jeg tænkte bare, at så var det i det mindste tæt på

Men hun er i hvert fald super dygtig og venlig og ikke mindst billigere end de fleste. Derudover kan man jo altid bruge et rabatkort også hehe.

Jeg mener der står på hendes hjemmeside, hvad man får af film og billeder.

ok  Vil du ikke sende mig hendes hjemmeside. så kan jeg lige se på det og samligne de forskellige og tak for hjælpen

Anmeld

5. august 2011

Ka+Ma=Be

ok  Vil du ikke sende mig hendes hjemmeside. så kan jeg lige se på det og samligne de forskellige og tak for hjælpen

Jeg skrev den i den første tråd! www.barnivente.dk 

Selv tak, håber du kan bruge det til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.