Hvor er det billigst og bedst at få 3D/4D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.423 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. august 2011

AmandaH

Jeg er i uge 22 nu, og jeg vil rigtig gerne have en 3D/4D scanning af min lille prinsesse, i uge 29. Men jeg synes priserne er meget uoverskuelige.??!

Jeg havde hørt at scanningsjordmoderen.dk er den billigste? men jeg synes ikke ligefrem 1400,- er billigt

Har i forslag til et godt og billigt sted? eller må jeg bare betale det, den nu koster??

(havde hørt om noget med 50 billeder i 3D/4D, video, ultralyd osv.)

Venlig Hilsen Amanda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

banditten2011

AmandaH skriver:

Jeg er i uge 22 nu, og jeg vil rigtig gerne have en 3D/4D scanning af min lille prinsesse, i uge 29. Men jeg synes priserne er meget uoverskuelige.??!

Jeg havde hørt at scanningsjordmoderen.dk er den billigste? men jeg synes ikke ligefrem 1400,- er billigt

Har i forslag til et godt og billigt sted? eller må jeg bare betale det, den nu koster??

Venlig Hilsen Amanda

på klinikken i hvidovre koster det 1200kr og du får vist 100 billeder og en dvd med billeder og film

Anmeld

5. august 2011

AmandaH

banditten2011 skriver:

på klinikken i hvidovre koster det 1200kr og du får vist 100 billeder og en dvd med billeder og film

Jeg har lige været inde på google og skrive hvidovre. Men der kommer mange forskellige frem. Har du en adresse eller hjemmeside? Og tusinde tak for hjælpen

Anmeld

5. august 2011

anja89

AmandaH skriver:

Venlig Hilsen Amanda

Se evt denne.. Den ligger i hvidovre, jeg har selv været der og syntes de er rigtig gode og så koster det kun 1100 kr :-)

http://www.skanningsklinik.dk

Anmeld

5. august 2011

banditten2011

AmandaH skriver:

Jeg har lige været inde på google og skrive hvidovre. Men der kommer mange forskellige frem. Har du en adresse eller hjemmeside? Og tusinde tak for hjælpen

http://www.skanningsklinik.dk/

de er ihvertfald super søde

Anmeld

5. august 2011

anja89

banditten2011 skriver:

http://www.skanningsklinik.dk/

de er ihvertfald super søde

Ja de er virkelig søde der ude

Anmeld

5. august 2011

banditten2011

anja89 skriver:

Ja de er virkelig søde der ude

ja de er nemlig

fik os lidt rabat på min 3D scanning fordi jeg havde været til trygheds scanning så det er super service

Anmeld

5. august 2011

anja89

banditten2011 skriver:

ja de er nemlig

fik os lidt rabat på min 3D scanning fordi jeg havde været til trygheds scanning så det er super service

Dejligt :-D Jeg var rigtig glad for at komme der ud.. Der er rigtig hyggeligt og de er virkelig flinke :-)

Vis jeg skulle få lavet en igen vil jeg da helt sikkert tage den igen

Anmeld

5. august 2011

Ka+Ma=Be

Venlig Hilsen Amanda

Jeg kan se at du bor i vestsjælland. Der ville jeg anbefale min svigerinde Betina fra Slagelse Du kan få en 3D/4D scanning til 1100 kr og samtidigt får du et rabatkort på 10% til ønskebørn

Du kan evt. læse mere her: www.barnivente.dk

Anmeld

5. august 2011

AmandaH

Jeg kommer normalt fra kbh, så jeg er ofte der pga familie/veninder. så det gør mig ikke noget med køreturen. for mig er det bare vigtigt at de er meget søde, og at man føler at man får noget for pengene. da det jo er en del penge man skal af med, når man er alene om sin baby..

- Hvor mange billeder, og videoer får man? og er der ultralyd med på cd??

Men tusind tak for jeres hjælp alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.