Jeres weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Jemion

Ja jeg ligger så syg så der skal ikke ske så meget

Håber at jeg er rask til søndag hvor vi skal på bakken og fejre lillesøsters 12 års fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

maryjane

Hvad skal i lave i weekenden piger?

Vi tager et smut ud med campingvognen og Nicklas glæder sig helt vildt til at skulle besøge mormor og morfar.

Så har jeg også lidt aflastning så jeg kan få slappet af.

Hmm. Aner det ikke lige pt, har sovet ganske dårligt i nat og har bøvl med ondt i maven så bliver vidst ikke det store her. Har ikke det store overskud.

Så soooooooooofaaaaaaaa, indtil videre. God weekend. (((:

Eller måske vaske noget babytøj.

Anmeld

5. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg skal til min fætters fødselsdag i morgen, hvilket jeg dog ikke helt kan overskue  Vil smadder gerne se ham, men magter ikke de vilde ting for tiden.

Søndag skal jeg hygge med "kliken" To af vores vennepar som også begge venter sig!   Glæder mig meget til at se dem.

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Havde heller ikke hørt om det før jeg fik min kæreste, men det er en fast del af Toftlund byfest.

Det lyder da spændende, det vil jeg gerne se billeder af

Øv med kurvene, håber du finder dem snart. Men så er der vel ikke så længe igen, til i kommer ordenligt igang med indretningen.

Tager billeder lige så snart værelse påbegynde med skabet, håber på manden få kigget på det i løbet af ugen så tager jeg billeder.

Regner med vi i løbe af weekeden og ugen efter kan gøre værelset helt færdig så jeg kan slappe af og bare håbe hun bliver der inde

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

iiih det lyder da bare til i rigtig har hygget jer og fået slappet af.

Vi tog på camping over ved mormor og morfar og har haft sådan et lækkert vejr og Nicklas har bare hygget sig, oldefar og oldemor kom så lige et smut forbi derover lørdag, og lige pludselig stod min søster og hende kæreste der også så vi familie hyggede max med sol, grin, badning for dem der true.

Idag kørte vi så hjem først på formiddagen da Nicklas var totalt brugt og så kørte vi i bilka for at købe bleer og lego. vi var så heldige at tage den helt rigtige kø det kun ikke ret lang tid 1 time fra vi kørte hjemme fra til vi var hjemme igen og så hvade manden også lige været i sony, elgiganten og vi runede lige super best. nicklas vågnede så lige som vi kom ind af døren igen. (dejlig at have farmor og farfar så tæt på så vi kan handle mens han sover)

Nu har vi indtaget sofaen mens vi venter på min søster komme og skal bo her et par dage igen.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Tager billeder lige så snart værelse påbegynde med skabet, håber på manden få kigget på det i løbet af ugen så tager jeg billeder.

Regner med vi i løbe af weekeden og ugen efter kan gøre værelset helt færdig så jeg kan slappe af og bare håbe hun bliver der inde

Jeg hepper i hverfald på, at hun bliver 3 uger endnu Helt iorden, venter i spændning.

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jeg hepper i hverfald på, at hun bliver 3 uger endnu Helt iorden, venter i spændning.

Ja eller jeg gå nu og ønsker hun komme hver dag for orker bare ikke de sidste 4 dage er min fødder begynd at hæve helt vild op og de ør bare så ondt. og min krop er også pænt træt hele tiden.

Så ja hun kan sku godt se at sætte lidt fut i det. hihi, men hun har helt sikkert bedst af nogle uger endnu.

Hihi ja spændning skal der være lidt af ikke at vi ikke allesammen rander rund med den iforvejen hihi

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Ja eller jeg gå nu og ønsker hun komme hver dag for orker bare ikke de sidste 4 dage er min fødder begynd at hæve helt vild op og de ør bare så ondt. og min krop er også pænt træt hele tiden.

Så ja hun kan sku godt se at sætte lidt fut i det. hihi, men hun har helt sikkert bedst af nogle uger endnu.

Hihi ja spændning skal der være lidt af ikke at vi ikke allesammen rander rund med den iforvejen hihi

Du har det altså heller ikke nemt. Mon hun giver problemer nu, så det bliver nemt når hun kommer ud.

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Du har det altså heller ikke nemt. Mon hun giver problemer nu, så det bliver nemt når hun kommer ud.

Min graviditet var på ingen måder heller nem med Nicklas lidt det samme forløb og vi har bare fået sådan en nem dreng. Dog er han begynd at få sin egen mening om tingene og har et dejlig spring i sin udvikling så han godt kan være lidt træls, men er sikker på vi er sluppet meget meget billigt.

Så håber det er det samme denne gang.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Min graviditet var på ingen måder heller nem med Nicklas lidt det samme forløb og vi har bare fået sådan en nem dreng. Dog er han begynd at få sin egen mening om tingene og har et dejlig spring i sin udvikling så han godt kan være lidt træls, men er sikker på vi er sluppet meget meget billigt.

Så håber det er det samme denne gang.

Han lyder bare til at være nået "kan selv-vil selv" alderen

Det tror jeg hun bliver, det sammen med min (tak)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.