Jeres weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. august 2011

SaNiNa

Hvad skal i lave i weekenden piger?

Vi tager et smut ud med campingvognen og Nicklas glæder sig helt vildt til at skulle besøge mormor og morfar.

Så har jeg også lidt aflastning så jeg kan få slappet af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Kofoed.

I aften står den på carbowing
Imorgen er det min fætters svedegilde (hvad er det for noget at lave på sin fødselsdag).
Søndag skal sommerfuglene males færdige, så jeg kan blive færdig med det børneværelse.

Anmeld

5. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

I aften står den på carbowing
Imorgen er det min fætters svedegilde (hvad er det for noget at lave på sin fødselsdag).
Søndag skal sommerfuglene males færdige, så jeg kan blive færdig med det børneværelse.

Hvad er carbowing?

Hihi svendegilder er altid mega sjovt da min mand i sin tid blev svend jeg siger dig de gutter kunne drikke igennem hold da op og kl 4 om morgen måtten jeg lægge min kære mand i seng i en båd. Det var nu helt morsomt.

Iiih glæder mig så meget til at se det færdige resultat af værelset her er vi altså ikke nået rent langt endnu, i tirsdages fik vi ryddet lidt ud og tørret det værste skidt af, men skabet er stadig ikke færdig tror manden er gået kolde i alle de huller der skal bores (ups ikke min ide eller?)

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hvad er carbowing?

Hihi svendegilder er altid mega sjovt da min mand i sin tid blev svend jeg siger dig de gutter kunne drikke igennem hold da op og kl 4 om morgen måtten jeg lægge min kære mand i seng i en båd. Det var nu helt morsomt.

Iiih glæder mig så meget til at se det færdige resultat af værelset her er vi altså ikke nået rent langt endnu, i tirsdages fik vi ryddet lidt ud og tørret det værste skidt af, men skabet er stadig ikke færdig tror manden er gået kolde i alle de huller der skal bores (ups ikke min ide eller?)

Carboxing, lille stavefejl Men det er biler der boxer og den bil der kan køre til sidst vinder

Det er også sjovt, specielt i den del af familien.

Men mangler stadig et par møbler og aner ikke hvornår vi for dem hjem, men resten kan man da se billeder af, når det er færdigt. Hihi, mon ikke han bliver færdig på et eller andet tidspunkt

Anmeld

5. august 2011

ønskeprinsesse2011

jamen i dag skal vi til møde i familiehuset om carstens datter. og i morgen holder vi vejfest for hele vejen. og søndag står den på afslapning. carstens datter skal på ferie hos sin mor hele næste uge. så det bliver dejligt hyggeligt, med lidt alene tid.

Anmeld

5. august 2011

***S***

Hej tøser.

Jamen i aften skal vi spise hos Martins forældre.

Og imorgen er det en stor dag i min familie, min kusine skal giftes!!Glæder vi os utroligt meget til!!

Søndag, vil jeg tro står på afslapning efter brylluppet!

Rigtig god weekend til jer alle!

Anmeld

5. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Carboxing, lille stavefejl Men det er biler der boxer og den bil der kan køre til sidst vinder

Det er også sjovt, specielt i den del af familien.

Men mangler stadig et par møbler og aner ikke hvornår vi for dem hjem, men resten kan man da se billeder af, når det er færdigt. Hihi, mon ikke han bliver færdig på et eller andet tidspunkt

aaarh det kender jeg så heller ikke lige.

hihi vi har jo alle ting fra Nicklas, seng puslebord osv. men der er lige det skab der som er et noget større projekt da det skal være henover radiatoren som også skal pakkes ind, men vi skal jo stadig kunne komme til den og varmen skal kunne komme ud. ja joo han skal nok bliver færdig for kan snart ikke have mere inde i spisestuen og glæder mig så meget til at vaske alt tøjet og lægge det sammen og på plads.

Mangler kun at købe ugler og sommerfulge til væggen de er fundet og så nogle lilla kurve men de er altså ikke sådan lige til at finde.

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

aaarh det kender jeg så heller ikke lige.

hihi vi har jo alle ting fra Nicklas, seng puslebord osv. men der er lige det skab der som er et noget større projekt da det skal være henover radiatoren som også skal pakkes ind, men vi skal jo stadig kunne komme til den og varmen skal kunne komme ud. ja joo han skal nok bliver færdig for kan snart ikke have mere inde i spisestuen og glæder mig så meget til at vaske alt tøjet og lægge det sammen og på plads.

Mangler kun at købe ugler og sommerfulge til væggen de er fundet og så nogle lilla kurve men de er altså ikke sådan lige til at finde.

Havde heller ikke hørt om det før jeg fik min kæreste, men det er en fast del af Toftlund byfest.

Det lyder da spændende, det vil jeg gerne se billeder af

Øv med kurvene, håber du finder dem snart. Men så er der vel ikke så længe igen, til i kommer ordenligt igang med indretningen.

Anmeld

5. august 2011

Nynne88

Åhh det bliver en dejlig stille og rolig weekend. Min kæreste skal starte påarbejde igen på mandag, så vi skal bare slappe af. I dag skal vi på losseren  og hygge os med de sidste små indkøb til lille manden. I morgen får vi min bror på besøg og vi skal ind og se harry potter (nøj jeg glæder mig) og søndag skal vi bare lave lige det vi har lyst til 

Anmeld

5. august 2011

HeidiØ

Vi skal ud og spise imorgen aften  .. ellers har vi ikke rigtig andre planer end at pakke flyttekasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.