Barnepige søges i Viborg (eller omegn)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.130 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

LotteN

Nogen der kender en pige på 13-14 år i Viborg (eller omegn), der kunne være interesserede i at passe Lærke (3 år) fast hver tirsdag og torsdag fra ca. 18.45 - 20.45. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

eliasogmor

LotteN skriver:

Nogen der kender en pige på 13-14 år i Viborg (eller omegn), der kunne være interesserede i at passe Lærke (3 år) fast hver tirsdag og torsdag fra ca. 18.45 - 20.45. ??

nej men i kan komme til almind med hende....

Anmeld

4. august 2011

LotteN

eliasogmor skriver:

nej men i kan komme til almind med hende....

hehe, tak for tilbuddet, men det er nok lige en tand for langt at køre for at vi begge kan komme til sport - så tror jeg tiden løber fra os

Anmeld

5. august 2011

LotteN

slet ingen?

Anmeld

5. august 2011

Tynen

Jeg har en niece (Godt nok på 15 år) som jeg kunne spørge?
Hun er simpelthen så god til børn og har tålmodighed som en engel (Sådan noget som jeg som mor står og mangler til tider     )

Hun er ofte ude og hos os på besøg, og tit hører vi slet ikke ungerne i flere timer, fordi hun er så god til at lege med dem.

Hvis du stadig mangler, kan jeg spørge om det har interesse?

Anmeld

5. august 2011

LotteN

Tynen skriver:

Jeg har en niece (Godt nok på 15 år) som jeg kunne spørge?
Hun er simpelthen så god til børn og har tålmodighed som en engel (Sådan noget som jeg som mor står og mangler til tider     )

Hun er ofte ude og hos os på besøg, og tit hører vi slet ikke ungerne i flere timer, fordi hun er så god til at lege med dem.

Hvis du stadig mangler, kan jeg spørge om det har interesse?

ej er det rigtigt, det må du meget gerne gøre... Det kunne være kanon
Tænker en løn på 50-60 kr i timen - derfor alderen jo ikke skal være alt for høj, for så er de ikke så interesserede

Anmeld

5. august 2011

Pigent

LotteN skriver:

Hvis det ikke havde været i Viborg og jeg ikke stod skulle på efterskole så havde det været lige noget for mig  

Håber i finder en sød barnepige 

Anmeld

5. august 2011

LotteN

Barnepigen skriver:

Hvis det ikke havde været i Viborg og jeg ikke stod skulle på efterskole så havde det været lige noget for mig  

Håber i finder en sød barnepige 

øv øv, det var godt nok ærgeligt.....

Anmeld

5. august 2011

Tynen

LotteN skriver:

ej er det rigtigt, det må du meget gerne gøre... Det kunne være kanon
Tænker en løn på 50-60 kr i timen - derfor alderen jo ikke skal være alt for høj, for så er de ikke så interesserede

Jamen så hører jeg hende lige i eftermiddag.
Hun står og skal til jobsamtale her om lidt, fordi hun mangler noget at lave, men hvis det ikke bliver til noget, tror jeg da helt klart hun er interesseret

Så kan du evt. også lige få hendes nummer, så du kan ringe og høre om "hun er noget for jer".
Man skal jo have mavefornemmelsen i orden når man skal overlade sin guldklump til andre

Anmeld

5. august 2011

LotteN

Tynen skriver:

Jamen så hører jeg hende lige i eftermiddag.
Hun står og skal til jobsamtale her om lidt, fordi hun mangler noget at lave, men hvis det ikke bliver til noget, tror jeg da helt klart hun er interesseret

Så kan du evt. også lige få hendes nummer, så du kan ringe og høre om "hun er noget for jer".
Man skal jo have mavefornemmelsen i orden når man skal overlade sin guldklump til andre

Det ville være super - tusind tak for det.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. har aldrig prøvet det øfør, altså at overlade hende til en jeg ikke kender, så ved jo dårligt hvad jeg skal gå efter. Men når du siger god for hende, så går jeg da ud fra hun er super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.