Krøllen fra idag <3 16+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

<3

-Sigrid- skriver:

Tak (:

Har mistanke om begyndende bækkenløsning, men skal til JM om et par uger, så købte sådan et bind til at støtte ryggen/bækkenet med, og det hjælper faktisk Det hedder bare et støttebind og er rart at have på for ryggen, det gør ligesom at det ikke føltes som om at det hele vælter "fremover" pga den voksende mave Med mindre self jeg har ret og er begyndt at få bækkenløsning.

Den er købt i Ønskebørn til 100 kr 

Fin mave.

Vil lige indskyde at det bælte intet gør for bækkenet men kun hjælper med at holde maven oppe så dine mavemuskler bliver mere slappe (måske ikke så godt når du snart skal bruge dem?)

I min første graviditet gjorde jeg nøjagtig det samme og fik det afvide af jm. Da jeg endelig fik et bækkenbælte uf sikken en forskel. Det var så SKØØØØNT!

Så af med MAVEbæltet og lån et BÆKKENbælte af jm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Nåå - hvor smart!

Håber virkelig ikke, at du er ved at få bækkenløsning!

Ja, ikke

Nej, men better safe than sorry, right

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

mrs X skriver:

Fin mave.

Vil lige indskyde at det bælte intet gør for bækkenet men kun hjælper med at holde maven oppe så dine mavemuskler bliver mere slappe (måske ikke så godt når du snart skal bruge dem?)

I min første graviditet gjorde jeg nøjagtig det samme og fik det afvide af jm. Da jeg endelig fik et bækkenbælte uf sikken en forskel. Det var så SKØØØØNT!

Så af med MAVEbæltet og lån et BÆKKENbælte af jm

Mange tak

Suk.. Man kan da heller ikke stole på familie-venner længere Og hvis det hjælper så meget allerede kunne det godt være jeg skulle til at træne mine mavemuskler når Krøllen kommer ud 

Anmeld

6. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Ja, ikke

Nej, men better safe than sorry, right

Ja, det kan jeg godt forstå. Men det bælte, du har på, hjælper ikke mod bækkenløsning. Man kan måskke sige tværtimod endda. Det kan bruges, hvis man har bækkenløsning foran, i skambenet, og maven tynger meget ned. Men det gør den først i tredje trimester. Ellers forestiller jeg mig at bæltet kan gøre mavemusklerne slappere, da man så ikke behøver at spænde i maven på samme måde?

Hvis du er bange for, at du er ved at få bækkenløsning, så vil jeg stærkt anbefale dig at begynde at træne dine muskler, både mave, balle og ryg Jeg ville i hvert fald ønske at min ryg og lænd var meget stærkere end den er, da det kun giver mig flere smerter.

Har selv bækkenløsning, og har et trokanterbælte. Det hjælper med at holde mit bækken "sammen", hvis man kan sige det

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Men det bælte, du har på, hjælper ikke mod bækkenløsning. Man kan måskke sige tværtimod endda. Det kan bruges, hvis man har bækkenløsning foran, i skambenet, og maven tynger meget ned. Men det gør den først i tredje trimester. Ellers forestiller jeg mig at bæltet kan gøre mavemusklerne slappere, da man så ikke behøver at spænde i maven på samme måde?

Hvis du er bange for, at du er ved at få bækkenløsning, så vil jeg stærkt anbefale dig at begynde at træne dine muskler, både mave, balle og ryg Jeg ville i hvert fald ønske at min ryg og lænd var meget stærkere end den er, da det kun giver mig flere smerter.

Har selv bækkenløsning, og har et trokanterbælte. Det hjælper med at holde mit bækken "sammen", hvis man kan sige det

Det har jeg lige fundet ud af 

Følte ellers lige at jeg var på forkant med NOGET 

Så er der jo ikke andet at gøre end at opføre mig som eksemplarisk-gravid... Det bliver nemt når vi flytter mandag 

Anmeld

6. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Det har jeg lige fundet ud af 

Følte ellers lige at jeg var på forkant med NOGET 

Så er der jo ikke andet at gøre end at opføre mig som eksemplarisk-gravid... Det bliver nemt når vi flytter mandag 

I gang med at styrke dine muskler Det kan være en stor hjælp i hvert fald.

Er selv lige flyttet for halvanden måned side. NØJ hvor var det svært at ikke måtte/kunne hjælpe til! Jeg endte med at stå og fortælle hvor de skulle stille tingene, og serverede noget koldt at drikke og noget nemt at spise. Så følte jeg, at jeg lavede noget Selvom det slet ikke kan sammenlignes med at slæbe tunge ting op og ned af trapper!

Måske du kan gøre det samme? For du må virkelig ikke begynde at bære med. Slet ikke, hvis du har begyndende bækkenløsning..

Må jeg spørge, hvor i flytter hen? Det lyder nemlig som en fantastisk lejlighed, og så til så få penge!

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

I gang med at styrke dine muskler Det kan være en stor hjælp i hvert fald.

Er selv lige flyttet for halvanden måned side. NØJ hvor var det svært at ikke måtte/kunne hjælpe til! Jeg endte med at stå og fortælle hvor de skulle stille tingene, og serverede noget koldt at drikke og noget nemt at spise. Så følte jeg, at jeg lavede noget Selvom det slet ikke kan sammenlignes med at slæbe tunge ting op og ned af trapper!

Måske du kan gøre det samme? For du må virkelig ikke begynde at bære med. Slet ikke, hvis du har begyndende bækkenløsning..

Må jeg spørge, hvor i flytter hen? Det lyder nemlig som en fantastisk lejlighed, og så til så få penge!

Jeg troede også jeg havde mange mavemuskler - kan fornemme på bæltete at jeg tager fejl

Jamen det var også planen, så putte gryder og pander i skabe, ligge tøj på plads og indrette på mændernes bekostning

Det er til Esbjerg Ø, og jeg tror at grunden til at det er så billigt er at forbruget a konto er virkeligt højt, men det er så også fordi der er en lukket altan (lidt som et udehus), og der har folk så dørene stående åbne ud til, så de har lige et stort "udendøres" areal de prøver at varme op, men hvor der ikke er ordentligt isoleret (det er udenfor - hvorfor skulle man også det? ) og det spiser så meget af budgettet 

Anmeld

6. august 2011

Mauser.

Hejsa .. Hvis du snakker bækkenløsning, skal du have et trokanterbælte som skal sidde helt nede ved hoften, det trykker trokanterne sammen og gør at det er besværligt at gå, fordi hofteskålen bliver trykt. 

Det støttebånd du har på der, er til at "lette" maven med når den er stor og tung, og giver et løft så ryggen kan slappe lidt mere af (; 

- Flot mave ellers. 

Anmeld

6. august 2011

-Sigrid-

Mulleunge skriver:

Hejsa .. Hvis du snakker bækkenløsning, skal du have et trokanterbælte som skal sidde helt nede ved hoften, det trykker trokanterne sammen og gør at det er besværligt at gå, fordi hofteskålen bliver trykt. 

Det støttebånd du har på der, er til at "lette" maven med når den er stor og tung, og giver et løft så ryggen kan slappe lidt mere af (; 

- Flot mave ellers. 

Den sidste side har handlet om at jeg er lidt smånaiv/dum, men mange tak for at du også har påpeget at jeg tog fejl (uden at være ironisk), så må jeg jo snakke med JM d. 25.

Mange tak, og også frygtelig glad for den 

Anmeld

6. august 2011

Mauser.

-Sigrid- skriver:

Den sidste side har handlet om at jeg er lidt smånaiv/dum, men mange tak for at du også har påpeget at jeg tog fejl (uden at være ironisk), så må jeg jo snakke med JM d. 25.

Mange tak, og også frygtelig glad for den 

Hehe .. Læste ikke lige andres indlæg, tror nu ikke at du er ved at få bækkenløsning, så ville du ikke være i tvivl søde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.