Krøllen fra idag <3 16+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. august 2011

-Sigrid-

Ja, og så er tiden kommet hvor folk kan se en smugle at jeg er gravid. Maven er hård, huden er bebumset (har aldrig haft bumser så de par stykker jeg har virker som mange), kvalmen er næsten væk, kæresten bliver kæreste igen og ikke bare en der tilfældigvis er der, og så har jeg taget 2 kg på! Så nu vejer jeg 5 kg mindre end ved første lægebesøg, og det er jo bare skønt, er næsten lidt stolt  

Peder (kæresten/faderen) er meget betænksom, lidt pylret og utrolig kikset som kommende far, så han har ikke forandet sig

Jeg er begyndt at snakke med min mor igen, og Peders forældre er stolte kommende bedster - Krøllen har også 4 oldeforældre, som alle er meget begejstrede.

Så leder vi efter lejlighed, og havde fundet den perfekte, og mens vi kiggede på den fik fyren som viste den frem et opkald om at nu var den udlejet! 

Krøllen er dejlig, livlig og bruger meget tid på at give mor plukveer der er grænsende til .. ja de er faktisk ubehagelige. Men men men, hvad betyder det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Silja&Noam

Dejlig mave tillykke med det. Det lyder som om det går som deg skal. Krydser fingre for i får en lejlighed snart

Anmeld

5. august 2011

Nessie

Sikke en fin mave

Anmeld

5. august 2011

-Sigrid-

SiljasMoar skriver:

Dejlig mave tillykke med det. Det lyder som om det går som deg skal. Krydser fingre for i får en lejlighed snart

Det virkede! Vi fik lejlighed idag Mulighed for at flytte ind allerede mandag! 

Og mange tak 

Anmeld

5. august 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Sikke en fin mave

Tak 

Anmeld

5. august 2011

Silja&Noam

-Sigrid- skriver:

Det virkede! Vi fik lejlighed idag Mulighed for at flytte ind allerede mandag! 

Og mange tak 

Sådan tillykke med den kram herfra

Anmeld

5. august 2011

-Sigrid-

SiljasMoar skriver:

Sådan tillykke med den kram herfra

Anmeld

5. august 2011

Madam Blå

Det er en rigtig fin baby-hule du har dig!

Må jeg spørge hvad det hvis støttebind, eller hvad det er, er til? Sådan et har jeg ikke set før.

Anmeld

5. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Det er en rigtig fin baby-hule du har dig!

Må jeg spørge hvad det hvis støttebind, eller hvad det er, er til? Sådan et har jeg ikke set før.

Tak (:

Har mistanke om begyndende bækkenløsning, men skal til JM om et par uger, så købte sådan et bind til at støtte ryggen/bækkenet med, og det hjælper faktisk Det hedder bare et støttebind og er rart at have på for ryggen, det gør ligesom at det ikke føltes som om at det hele vælter "fremover" pga den voksende mave Med mindre self jeg har ret og er begyndt at få bækkenløsning.

Den er købt i Ønskebørn til 100 kr 

Anmeld

6. august 2011

Madam Blå

Tak (:

Har mistanke om begyndende bækkenløsning, men skal til JM om et par uger, så købte sådan et bind til at støtte ryggen/bækkenet med, og det hjælper faktisk Det hedder bare et støttebind og er rart at have på for ryggen, det gør ligesom at det ikke føltes som om at det hele vælter "fremover" pga den voksende mave Med mindre self jeg har ret og er begyndt at få bækkenløsning.

Den er købt i Ønskebørn til 100 kr 

Nåå - hvor smart!

Håber virkelig ikke, at du er ved at få bækkenløsning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.