lonemus skriver:
Hej søde Eva!
Ja, jeg ved godt det er meget fjollet....det hjælper trods alt lidt at se det skrevet!
Ja du har ret, måske gør jeg mig mere afhængig af dem, end godt er. - Det er jo ikke dem der siger jeg skal blive hjemme!!
Min mand har nu sagt, at han gerne vil slutte tidligt tirsdag, så jeg kan kome afsted. Han syntes jo også jeg er fjollet .)
Og det er heller ikke fordi jeg ikke tror han kan magte det, for selvfølgelig kan han det. Men jeg kan godt lide, at være med til at putte dem......!
Men ja, jeg bør nok tænke lidt mere på mig selv....jeg er nok for meget mor, og for lidt Lone.......!
Eva, kan du ikke lige finde et par af dine store støvler frem, og sende et ordentlig los her igennem, så jeg kan komme afsted tirsdag...uden dårlig samvittighed, eller i hvert fald ikke så meget!!
Lone
Jo, jeg har jo masser af støvler-griner- skal det være de sidste nye lange røde støvler..-griner
Nå, men helt alvorligt, så vend den om...synes du ikke din mand og børn skal have lov til lidt alene tid...hvor tit har de det???
Og så er det så sundt at slippe lidt kontrol som mor...det er da noget af det bedste jeg har lært og oplevet...ikke frivilligt, men da jeg blev alene måtte jeg jo slippe og børnene og deres far har det fantastisk også selvom det hele ikke er som jeg ville gøre det...men tænk engang, verden eksisterer også selvom jeg ikke er med i det hele-smiler.
Så kom afsted, ikke kun for din skyld, men da også for børnene og din mands skyld...
Knus fra mig til dig..
Anmeld