Jeg må vist prøve at tage en snak med min mand om det!
Jeg vil rigtig gerne til vejning på tirsdag, kl. 18:30. Men når jeg er ny, skal jeg blive efter mødet. Mødet slutter kl 19, så jeg regner med at være hjemme senest kl 20.
Men....så får jeg bare dårlig samvittighed overfor mine børn...de skal puttes kl 19, senest kl 19:30, ellers er de ikke til at få op næste morgen. Jeg plejer jo at putte dem - som regel putter vi én hver. MEn hvis jeg ikke er hjemme, godt nok kun den ene aften, men bare fordi jeg skal til vejning og meldes ind. Det får jeg virkelig dårlig samvittighed over.
Når jeg nu ser det på tekst, kan jeg godt se det lyder meget fjollet....selvfølgelig svigter jeg da ikke mine børn, blot fordi jeg ønsker at tabe mig, tværtimod.
Men jeg syntes alligevel det er svært!!
Jeg ved det kun er tirsdag jeg skal blive længe til vejning, de andre uger kan jeg lige nå hjem, inden de puttes.
Måske er det fordi jeg aldrig har prøvet at gøre noget fo rmig selv, siden jeg har fået børn....jeg har altid planlagt alt jeg skulle, mens børnene har sovet eller været i vuggestue. Derfor syntes jeg det er svært - og føles meget egoistisk af mig

Lone
Anmeld