Tid ti vejning og træning om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

lonemus

Hvordan får I det til at fungere?

Jeg ville gerne starte til vejning hos ww på tirsdag, men da mødet først starter kl 18:30, har jeg ingen chance for at nå det!
Vi spiser aftensmad ved 17-tiden, så skal børnene bades og i seng ved 19-tiden.

MIn mand er på arbejde og kan derfor ikke hjælpe i dette tidsrum, da han er sent færdig!
Min familie kan ikke hjælpe.

Hvordan pokker får I andre det til at fungere??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

Honningblomst

Her er det en barnepige der må til...eller også må drengene være alene den time det drejer sig om.
Planen er at putte Konrad halv otte og gøre de store klar, så kører jeg lidt i otte og så kan de store se tv til jeg er hjemme lidt over ni..sådan må det blive de to gange om ugen jeg skal spinne.

Kan du ikke svømme eller dyrke noget tidlig morgen eller sen aften...altså når din mand er kommet hjem??
Du kan jo også løbe og cykle...der er masser af muligheder..

Knus..

Anmeld

1. januar 2009

fam.4xc

mit kommer til at være om mandagen kl 19.30 til 21, og i princippet kan jeg godt nå at være med til at putte ungerne før jeg kører - så det her tidspunkt passer mig fint, da jeg også har meget svært ved at komme afsted når jeg ved det kommer til at gå ud over familie tiden

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

lonemus skriver:

Hvordan får I det til at fungere?

Jeg ville gerne starte til vejning hos ww på tirsdag, men da mødet først starter kl 18:30, har jeg ingen chance for at nå det!
Vi spiser aftensmad ved 17-tiden, så skal børnene bades og i seng ved 19-tiden.

MIn mand er på arbejde og kan derfor ikke hjælpe i dette tidsrum, da han er sent færdig!
Min familie kan ikke hjælpe.

Hvordan pokker får I andre det til at fungere??

Lone

Hej jeg har en dejlig mand der ordner alt mens jeg er ude...

Og vi planlægger det...

Skal også lige siges, står Casper og skal til møde, ja så aflyser jeg for at være hos børnene...

MAjbritt

Anmeld

1. januar 2009

Christinahr

Faren, veninder, barnepige eller bedseforældre. Synes det plejer at være sådan ligetil, men det er så også oftes faren og det gør det jo en hel del nemmere

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

Jeg må vist prøve at tage en snak med min mand om det!

Jeg vil rigtig gerne til vejning på tirsdag, kl. 18:30. Men når jeg er ny, skal jeg blive efter mødet. Mødet slutter kl 19, så jeg regner med at være hjemme senest kl 20.

Men....så får jeg bare dårlig samvittighed overfor mine børn...de skal puttes kl 19, senest kl 19:30, ellers er de ikke til at få op næste morgen. Jeg plejer jo at putte dem - som regel putter vi én hver. MEn hvis jeg ikke er hjemme, godt nok kun den ene aften, men bare fordi jeg skal til vejning og meldes ind. Det får jeg virkelig dårlig samvittighed over.
Når jeg nu ser det på tekst, kan jeg godt se det lyder meget fjollet....selvfølgelig svigter jeg da ikke mine børn, blot fordi jeg ønsker at tabe mig, tværtimod.
Men jeg syntes alligevel det er svært!!
Jeg ved det kun er tirsdag jeg skal blive længe til vejning, de andre uger kan jeg lige nå hjem, inden de puttes.

Måske er det fordi jeg aldrig har prøvet at gøre noget fo rmig selv, siden jeg har fået børn....jeg har altid planlagt alt jeg skulle, mens børnene har sovet eller været i vuggestue. Derfor syntes jeg det er svært - og føles meget egoistisk af mig

Lone

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg vil rigtig gerne til vejning på tirsdag, kl. 18:30. Men når jeg er ny, skal jeg blive efter mødet. Mødet slutter kl 19, så jeg regner med at være hjemme senest kl 20.

Men....så får jeg bare dårlig samvittighed overfor mine børn...de skal puttes kl 19, senest kl 19:30, ellers er de ikke til at få op næste morgen. Jeg plejer jo at putte dem - som regel putter vi én hver. MEn hvis jeg ikke er hjemme, godt nok kun den ene aften, men bare fordi jeg skal til vejning og meldes ind. Det får jeg virkelig dårlig samvittighed over.
Når jeg nu ser det på tekst, kan jeg godt se det lyder meget fjollet....selvfølgelig svigter jeg da ikke mine børn, blot fordi jeg ønsker at tabe mig, tværtimod.
Jeg ved det kun er tirsdag jeg skal blive længe til vejning, de andre uger kan jeg lige nå hjem, inden de puttes.

Måske er det fordi jeg aldrig har prøvet at gøre noget fo rmig selv, siden jeg har fået børn....jeg har altid planlagt alt jeg skulle, mens børnene har sovet eller været i vuggestue. Derfor syntes jeg det er svært - og føles meget egoistisk af mig

Lone

Godt du selv kan se det eller læse det....for det er FJOLLET og faktisk også synd for dine børn og din mand, hvis ikke du kan eller vil gøre noget for dig, uden dine børn....har du tænkt på dine børn måske synes det kunne være rart at være lidt uden mor også.
Men er du hjemme om dagen, så hold dem evt hjemme dagen efter du har været afsted...og kommer de lidt senere i seng, så går det jo nok og puttes de anderledes end dig, så går det jo nok også.
Du er forhåbentligt andet i dit liv end kun at være mor...hvis ikke ...KAN DU SÅ KOMME IGANG.

Mine børn nyder at være uden mig også og jeg er selv obs på det ikke er mine behov at have dem hjemme...hvis de gerne vil noget andet...derfor har jeg stort set ikke set dem i julen..men de har hygget sig.

knus Eva...som ALDRIG har dårlig samvittighed når jeg er uden børnene og jeg tager gerne en weekend væk med helt god samvittigehd og nyder det.(ville jeg dog ikke gøre med børn under 2 år.)

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

lonemus skriver:

Lone

Forstår dig godt, jeg har det lidt på samme måde... Men jeg nyder altså også at gøre noget for mig selv... Og når moar har det godt, smitter det jo også af på børnene...

Vi kan jo udveksle erfaringer og madopskrifter og være lidt efter hinanden for at vi holder det og kæmper sammen...

Jeg skal derned tirsdag i uge 2...

Så vi bliver lækre til sommer...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Godt du selv kan se det eller læse det....for det er FJOLLET og faktisk også synd for dine børn og din mand, hvis ikke du kan eller vil gøre noget for dig, uden dine børn....har du tænkt på dine børn måske synes det kunne være rart at være lidt uden mor også.
Men er du hjemme om dagen, så hold dem evt hjemme dagen efter du har været afsted...og kommer de lidt senere i seng, så går det jo nok og puttes de anderledes end dig, så går det jo nok også.
Du er forhåbentligt andet i dit liv end kun at være mor...hvis ikke ...KAN DU SÅ KOMME IGANG.

Mine børn nyder at være uden mig også og jeg er selv obs på det ikke er mine behov at have dem hjemme...hvis de gerne vil noget andet...derfor har jeg stort set ikke set dem i julen..men de har hygget sig.

knus Eva...som ALDRIG har dårlig samvittighed når jeg er uden børnene og jeg tager gerne en weekend væk med helt god samvittigehd og nyder det.(ville jeg dog ikke gøre med børn under 2 år.)

Hej søde Eva!

Ja, jeg ved godt det er meget fjollet....det hjælper trods alt lidt at se det skrevet!

Ja du har ret, måske gør jeg mig mere afhængig af dem, end godt er. - Det er jo ikke dem der siger jeg skal blive hjemme!!

Min mand har nu sagt, at han gerne vil slutte tidligt tirsdag, så jeg kan kome afsted. Han syntes jo også jeg er fjollet .)
Og det er heller ikke fordi jeg ikke tror han kan magte det, for selvfølgelig kan han det. Men jeg kan godt lide, at være med til at putte dem......!

Men ja, jeg bør nok tænke lidt mere på mig selv....jeg er nok for meget mor, og for lidt Lone.......!

Eva, kan du ikke lige finde et par af dine store støvler frem, og sende et ordentlig los her igennem, så jeg kan komme afsted tirsdag...uden dårlig samvittighed, eller i hvert fald ikke så meget!!

Lone

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

twinboys skriver:

Forstår dig godt, jeg har det lidt på samme måde... Men jeg nyder altså også at gøre noget for mig selv... Og når moar har det godt, smitter det jo også af på børnene...

Vi kan jo udveksle erfaringer og madopskrifter og være lidt efter hinanden for at vi holder det og kæmper sammen...

Jeg skal derned tirsdag i uge 2...

Så vi bliver lækre til sommer...

Majbritt

Hej søde Majbritt!

Tak for dit indlæg!

Åh, hvor er det dejligt jeg ikke er alene......vi tager nok moderrollen lidt for alvorligt!! - Men de køre små er jo bare vores ét og alt, ik? Og jeg er så bare slem til at glemme mig selv og mine behov. Men du har ret, man bliver jo glad for at gøre noget godt for sig selv, som også smitter af på børnene.

Uge 2, så skal du også starte på tirsdag....men ja, det kunne være rart at hjælpe hinanden igennem det

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.