Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
moars skriver: oki hvis du sender dine kontooplysn. i pb så skal jeg sætte nogle penge ind til dig...men ville meget gerne have katvigdragten med hvis det kan lade sig gøre
oki hvis du sender dine kontooplysn. i pb så skal jeg sætte nogle penge ind til dig...men ville meget gerne have katvigdragten med hvis det kan lade sig gøre
Jeg skriver lige til dig i morgen om jeg har hørt fra den anden, hvis ikke må du gerne købe katvigdragten også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama2980 skriver: Jeg skriver lige til dig i morgen om jeg har hørt fra den anden, hvis ikke må du gerne købe katvigdragten også
moars skriver:
Hun har skrevet at hun stadig gerne vil købe det
Vil du så bare købe Molo fleecen ?
Mama2980 skriver: Hun har skrevet at hun stadig gerne vil købe det Vil du så bare købe Molo fleecen ?
nej jeg var interesseret i bukserne med uglen på og så katvigdragten med sorte og hvide striber
moars skriver: nej jeg var interesseret i bukserne med uglen på og så katvigdragten med sorte og hvide striber
Nårh ja.. hehe.. Jamen vil du så stadig have bukserne med uglen ?
Molo heldragt str. 68 solgt.
Hollys heldragt str. 68 solgt
Katvig dragt str. 74 solgt
- og slettet
Katvig kjole str. 86 - solgt
Hollys dragt str. 86 - solgt
og slettet
Mama2980 skriver: Nårh ja.. hehe.. Jamen vil du så stadig have bukserne med uglen ?
hmm synes måske 30 kr. er lidt dyrt for porto for et par bukser, og synes ikke lige der er andet....Porto kan slet ikke gøres billigere?
moars skriver: hmm synes måske 30 kr. er lidt dyrt for porto for et par bukser, og synes ikke lige der er andet....Porto kan slet ikke gøres billigere?
Jo det kan det nok godt når det kun er for et par bukser Ved ikke hvad det koster at sende Bare sig hvad du vil give
Mama2980 skriver: Jo det kan det nok godt når det kun er for et par bukser Ved ikke hvad det koster at sende Bare sig hvad du vil give
hmm tænkte omkring 20 kr, hvis den sendes som b-post ? Så 40 incl.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128