NU er jeg igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jubiiii  Lad os så få skabt et lille forårsbarn til dig 

Den er jeg med på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Becks

Happiness skriver:

Weeeee!!! Hvor godt søde! Glæder mig til det lykkedes og du får din lille ønskespir i mavsen!

Tak søde

Anmeld

6. august 2011

Becks

lisbeth2910 skriver:

Vildt! held og lykke!

Det er godt nok sent du skal starte op på pergotime alle de 5 gange jeg har fået det har jeg altid skulle starte på 2. dagen. Hvor mange piller skal du tage? Synes det er sjovt der kan være så meget forskel fra sted til sted!

1000 tak..

Jeg var også til scanning på 2 CD, men slimhinden var for stor, den var 10 mm. Så kom til scanning igen 2 dage efter (igår) og der var den 5 mm, perfekt str.

Jeg har også blødt meget denne  gang, og derfor mente hun at slimhinden var større end den skulle., ellers skulle jeg også have været startet op på anden dagen

Jeg skal tage 1 pille dagligt i 5 dage

Anmeld

6. august 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Scanningen idag var perfekt!!!

Min slimhinde var 5 mm, en perfekt størrelse. Så hun gav mig pergotime med til 5 dage. Jeg skal ind og scannes igen på onsdag, for at se hvordan ægget vokser og om det vokser som det skal

Og så fik jeg fortalt mine kriterier til donor, så er det klaret! Nøj hvor jeg glæder mig, og er bare så glad nu

Uhh hvor er det spændende.

Jeg krydser fingre for at det bare går helt fint og glat.

Og så får du lige en krammer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. august 2011

Becks

SussieThyssen skriver:

Uhh hvor er det spændende.

Jeg krydser fingre for at det bare går helt fint og glat.

Og så får du lige en krammer.

Kærligst
Sussie

1000 tak søde S

Anmeld

6. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Den er jeg med på

Anmeld

6. august 2011

LISBETH:-)

Tutter skriver:

1000 tak..

Jeg var også til scanning på 2 CD, men slimhinden var for stor, den var 10 mm. Så kom til scanning igen 2 dage efter (igår) og der var den 5 mm, perfekt str.

Jeg har også blødt meget denne  gang, og derfor mente hun at slimhinden var større end den skulle., ellers skulle jeg også have været startet op på anden dagen

Jeg skal tage 1 pille dagligt i 5 dage

Det må du vist have misforstået. Slimhinden vokser og bliver ikke mindre så hvis den var på 10 mm på 2. dagen kan den umuligt være på 5 mm nu - det må være omvendt Og så kan en slimhinde mig bekendt ikke blive for stor - jo større jo bedre det har jeg ihvertfald fået af vide alle 11 gange! Jeg undre mig også for jeg har fået afblæst 2 forsøg fordi jeg meldte mig for sent pga jeg var på ferie da min mens var så venlig og komme (uden den skulle) og der ville jeg så skulle starte på pergotime på 5. dagen som dig og så var det jeg fik afvide at man aldrig begyndte senere end 4. dagen. Derfor bliver jeg lidt arrig når det så åbenbart godt kan lade sig gøre og starte på 5. dagen.

Anyways så bliver det bare så spændende!!!

Hvornår skal du insimineres og så teste? Det er godt nok spændende!!!!

Anmeld

7. august 2011

Becks

lisbeth2910 skriver:

Det må du vist have misforstået. Slimhinden vokser og bliver ikke mindre så hvis den var på 10 mm på 2. dagen kan den umuligt være på 5 mm nu - det må være omvendt Og så kan en slimhinde mig bekendt ikke blive for stor - jo større jo bedre det har jeg ihvertfald fået af vide alle 11 gange! Jeg undre mig også for jeg har fået afblæst 2 forsøg fordi jeg meldte mig for sent pga jeg var på ferie da min mens var så venlig og komme (uden den skulle) og der ville jeg så skulle starte på pergotime på 5. dagen som dig og så var det jeg fik afvide at man aldrig begyndte senere end 4. dagen. Derfor bliver jeg lidt arrig når det så åbenbart godt kan lade sig gøre og starte på 5. dagen.

Anyways så bliver det bare så spændende!!!

Hvornår skal du insimineres og så teste? Det er godt nok spændende!!!!

Ja, så har jeg da misforstået noget, men hun snakkede også meget og mange udtryk, jeg slet ikke er inde i nu

Ja, kan sgu godt forstå du bliver sådan lidt - Argh! over det, hvis det nu kan lade sig gøre. Har du PCOS? Jeg ved ikke om der er forskel på procedurene ved PCOS og "alm" uforklarlig barnløs..

Ja, det bliver rigtig spændende, glæder mig så meget. Valgte donor kriterier i torsdags, og så snakker vi insemination på onsdag til scanningen der. Dato for insemination har jeg ikke endnu, hun vil scanne mig på onsdag og se hvor langt jeg er kommet "down there"

Hvad med jer, vil I forsøge igen? Læste din tråd om hormoner uden hjælp fra fertilitets kl. er det noget du må eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.