Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tutter skriver: Scanningen idag var perfekt!!!Min slimhinde var 5 mm, en perfekt størrelse. Så hun gav mig pergotime med til 5 dage. Jeg skal ind og scannes igen på onsdag, for at se hvordan ægget vokser og om det vokser som det skal Og så fik jeg fortalt mine kriterier til donor, så er det klaret! Nøj hvor jeg glæder mig, og er bare så glad nu
Scanningen idag var perfekt!!!Min slimhinde var 5 mm, en perfekt størrelse. Så hun gav mig pergotime med til 5 dage. Jeg skal ind og scannes igen på onsdag, for at se hvordan ægget vokser og om det vokser som det skal Og så fik jeg fortalt mine kriterier til donor, så er det klaret! Nøj hvor jeg glæder mig, og er bare så glad nu
wuhuuu......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Hvor stort Så håber vi at der snart er "gevinst"
Hvor stort Så håber vi at der snart er "gevinst"
1000 tak
Felix's Mor <3 skriver: Dejligt Kan desværre ikke sende en knuse smiley fra min mobil - men en smiley er vel ligeså godt
Dejligt Kan desværre ikke sende en knuse smiley fra min mobil - men en smiley er vel ligeså godt
10000 tak
Tullebobs skriver: Dejligt! Er så spændt på dine vegne... Kram
Dejligt! Er så spændt på dine vegne...
Kram
1000 tak, glæder mig så meget
bullerbassen skriver: Ej hvor fedt - Har fulgt alle dine indlæg fra sidelinjen.Og så skønt du nu er på rette vej mod målet. Håber du får en fantastisk ferie med en ekstra lille gave ( hvis du skal teste mens du er afsted )
Ej hvor fedt - Har fulgt alle dine indlæg fra sidelinjen.Og så skønt du nu er på rette vej mod målet. Håber du får en fantastisk ferie med en ekstra lille gave ( hvis du skal teste mens du er afsted )
1000 tak.. Skal rejse den 24/8-11 Så er spændt på om der sker noget inden
Toffi skriver: Weeeeeee....... Hvor er det skønt at høre! Virkelig meget pøj pøj med det hele
Weeeeeee....... Hvor er det skønt at høre!
Virkelig meget pøj pøj med det hele
1000 tak Toffi
Spændende. Hvad er kriterierne så?
Omkring 180, blå øjne og mørke blond eller lysebrunt hår.. De spurgte mig ikke om vægten..
Englebassen82 skriver: JUBIIIIIIIIIIIIIII krydser hvad krydses kan for at det hele nu bare kommer til at køre på skinner...
JUBIIIIIIIIIIIIIII krydser hvad krydses kan for at det hele nu bare kommer til at køre på skinner...
Tak sødeste
Frøken J. skriver: Ej hvor er det spændende! Glæder mig til du står med de to streger! Så tuder jeg måske. Alt afhængigt af hormonniveauet i kroppen på det tidspunkt
Ej hvor er det spændende! Glæder mig til du står med de to streger! Så tuder jeg måske. Alt afhængigt af hormonniveauet i kroppen på det tidspunkt
Så tuder jeg med dig
Tutter skriver:Scanningen idag var perfekt!!!Min slimhinde var 5 mm, en perfekt størrelse. Så hun gav mig pergotime med til 5 dage. Jeg skal ind og scannes igen på onsdag, for at se hvordan ægget vokser og om det vokser som det skal Og så fik jeg fortalt mine kriterier til donor, så er det klaret! Nøj hvor jeg glæder mig, og er bare så glad nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128