Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad skal min datter hedde?
Hun skal have både mor´s og far´s efternavn, men i hvilken rækkefølge.Vi kan ikke udfylde vigtige dokumenter før vi har fundet navnet! ( Hun er nu 7 uger...!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad skal min datter hedde? Hun skal have både mor´s og far´s efternavn, men i hvilken rækkefølge.Vi kan ikke udfylde vigtige dokumenter før vi har fundet navnet! ( Hun er nu 7 uger...!)
Helt sikkert FWE - det lyder bare godt når man skal udtale det Og sikke et vidunderligt navn, Falka ! Tillykke med hende.
Balinus skriver: Hvad skal min datter hedde? Hun skal have både mor´s og far´s efternavn, men i hvilken rækkefølge.Vi kan ikke udfylde vigtige dokumenter før vi har fundet navnet! ( Hun er nu 7 uger...!)
Falka Ernstsen Wendt
Det lyder helt klart bedst
Jeg kan bedst lide Falka Wendt Ernstsen Jeg synes det lyder bedst med det korte efternavn før det lange. Hvis det giver mening
Synes klart Falka Ernstsen Wendt lyder bedst, det andet slår alt for mange knuder på tungen...
Falka Wendt Ernstsen Det lyder helt sikkert bedst.
Et efternavn med endelsen -sen bør i mine tanker altid stå til sidst, det klinger bedst
FrkT skriver: Synes klart Falka Ernstsen Wendt lyder bedst, det andet slår alt for mange knuder på tungen...
Falka Wendt Ernstsen (FWE)
Peiner skriver: Falka Wendt Ernstsen Det lyder helt sikkert bedst. Et efternavn med endelsen -sen bør i mine tanker altid stå til sidst, det klinger bedst
Sådan har jeg det også...
Når Wendt står i midten lyder det som et mellemnavn syntes jeg Men hvis det ikke gør noget, så er det j obare sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128