Nakkefoldsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

LilleMie

Trunte<3 skriver:

billede fra NF i dag.

min blodprøve var lidt "gal" så fik taget en ny. Får svar på den i morgen.

Hvor ser din baby sød ud . Det er sjovt at sammenligne billederne. Synes det ligner min har et kæmpe hoved i forhold til din , men det kan jo også bare være lyset og vinklen. Glæder mig til man kan se flere ansigtstræk osv. til misdannelsesscanningen og til at se hvor stor den så er blevet.

Håber du får nogle gode tal i morgen, når du får svaret på din nye blodprøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Nille-pigen

så var jeg også til skanning i går  og alt var bare helt perfekt  min lille tumling er vildt aktiv  og risikoen for down-symdrom er:

1:19.300 så det er jeg meget tilfreds med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2011

LilleMie

Nille-pigen skriver:

så var jeg også til skanning i går  og alt var bare helt perfekt  min lille tumling er vildt aktiv  og risikoen for down-symdrom er:

1:19.300 så det er jeg meget tilfreds med 

Hvor ser din tumling også bare sød ud ! Og det var da et vildt lavt tal for Downs, det kan jeg godt forstå du er tilfreds med!!!

Anmeld

14. august 2011

FogL

Tillykke med fine scanninger! 

Jeg tror desværre ikke jeg kommer afsted. Jeg er nu 13+0, og skal selv betale for nf, da jeg bor i udlandet. Øv, men krydser for, at der ikke er noget galt med min lille blyp - har jo heldigvis set den 2 gange til tryghedsscanninger  

Anmeld

14. august 2011

kathrinem

årh jeg skal til nakkefoldsscanning på onsdag og jeg glæder mig utrolig meget til igen at se der er liv derind, selvom mavsen er begyndt at vokse

Anmeld

17. august 2011

britten25

Vi har også lige været til NF for nogle uger siden .. Vi fik ar vide at der var 1:10363 så det er vel også fint nok .. Selvom vi begge synes at det lå lidt lavt...

Anmeld

17. august 2011

LilleMie

britten25 skriver:

Vi har også lige været til NF for nogle uger siden .. Vi fik ar vide at der var 1:10363 så det er vel også fint nok .. Selvom vi begge synes at det lå lidt lavt...

Da var da et vildt højt tal! Men jeg må indrømme, at jeg også i starten var lidt skuffet over vores tal (1:3640). Men efter hun forklarede, at sandsynligheden for det var vores baby, ud af den række med 3640 andre, var meget lillle, og at det først var ved 1:300, de synes man skal gå videre til yderligere prøver - så synes vi faktisk det er fint. Og da baby så sundt og rask ud derinde, så er det jo det vigtigste

Var det ikke bare sjovt at se den lille derinde?

Anmeld

19. august 2011

poppe

Så fik jeg også gennemført NF. KÆMPE OPLEVELSE

Alt så fint ud og den lille bebs lå og hyggede sig - det famøse tal var 1:19.800 - vildt højt hvilket jeg aldrig havde turde håbe på

Så jeg er bare så stolt så stolt ligenu - kæmpe oplevelse og alle jer der fortsat har det tilgode, skal virkelig glæde jer...

Anmeld

21. august 2011

MissTas

Sikke flotte tal i alle sammen har fået Håber virkelig at mit tal bliver lige så pænt når jeg skal til nakkefold på tirsdag..

Anmeld

24. august 2011

MissTas

Opdatering fra nakkefoldsscanning

Alt så heldigvis helt perfekt ud, alt var lige som det skulle være og han/hun var herre aktiv, sparkede og fægtede med armene til højre og venstre og suttede på tommelfinger :'D

risikovurdering: 1:10450 - så er godt tilfreds

termin rykket. Troede vi var i 12+6, men scanningen viste 14+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.